Het Polo86c Register
Algemeen forum => Algemeen => Topic gestart door: Polofox op vr, 16 jul 2004, 11:11:37
-
Hoi ik kijk al geruime tijd mee hier op het forum en heb zelf een polo coupé 2f van 1993 (AAV).
Nu heb ik pas een centrale vergrendeling met afstandsbediening gekocht, alles aangesloten -klus- maar t werkt niet . -boehoe-
De pompjes in de deuren worden gloeiend heet als ik ze aansluit maar voor de rest gebeurt er niets .
Iemand dei hier ervaring mee heeft want ik weet niet meer wat ik nog moet proberen. -dunno-
Alvast bedankt.
VWGreetz!!
-
sluiting of massa verkeerd zitten
-
Wat bedoel je met sluiting? Sorry hoor maar ben ni echt een specialist op da vlak
-
ergens maakt een draad contact met kaal metaal en dat is niet de bedoeling!
-
ok op zoek dus
thanx voor de uitleg als er nog iemand een ideetje heeft altijd welkom.
Greetz
-
ow ja nog iets kan het dat je voor de aansturing van de pompjes en de hoofdeenheid voor elk een stroomkabel moet trekken van de batterij?
-
hoeft niet ik heb ze direct op mijn alarm staan
-
alarm heb ik niet kheb alleen twee pompjes en een zendertje voor de AB.
Kheb dus de zender aangesloten op de batterij plus en min, dan nog een kabel van de batterij getrokken die naar de twee pomjes gaat samen met een kabel ven de zender ( 1 per pomp he) en dan nog de masse aan elk van de pompjes en toch doet ie het niet er zit wel een schema bij maar is niet erg duidelijk. Ksnap er nix meer van .
-
plus van de pompjes komt van kastje
-
is deze van carpoint toevallig?
-
normaliter bevat de linker motor 5 draden(comando motor)en de rechter deur 2 draden
heb je er een schema van evt ,dan kan ik je verder helpen (als je deze inscant tenminste )
-
kzal hbet schema er zo dadelijk even opzetten
-
Da zijn de schemakes sorry voor de slchte kwaliteit maar zijn met de digi genomen.
Khoop da je ze kan zien.
Greetz
-
okee van boven naar beneden gezien opregelkast stekkers:3 en 6 constante plus welke ook naar die beide vierkante kastjes onder op tekening gaat.stekker 1 en 4 naar massa kast.2 en 5 naar deur cylinder.
zover ik het kan beoordelen ,foto's zijn niet dermate scherp ,maar wat ik begrijp gebruik je 2 schema's door elkaar
-
Door Tuning Kit.
ah en wee.. als dat op de gebruiksaanwijzing staat, KAN het niet veel voorstellen
-
Door Tuning Kit.
ah en wee.. als dat op de gebruiksaanwijzing staat, KAN het niet veel voorstellen
he jaap heb je mijn alarm schema wel eens gezien das pas simpel -klus-
-
Ik doelde meer op het 'weinig voorstellen' van de kit,. niet van de moeilijkheid van het aansluitschema
Iets het predicaat Tuning geven, terwijl de auto d'r alleen maar trager van word (immers: minder lucht, meer gewicht: langzamer).
Begrijp mij niet verkeerd:
- CV op een Polo is best leuk (vooral met blieb, wil ik ook wel)
- Weinig geld uitgeven is ook niet erg (blijven budget bakkies)
maar dat een fabrikant z'n spul durf aan te prijzen met 'Tuning'.. ah en wee!
-
nee hoor het ene schema geeft het aansluiten van de zender op de batterij aan en het andere de aansluiting van de pompjes, en dan is er nog eentje voor de pinkers te laten werken
-
deurvergrendeling
alarm met radio signall
alarm met infa rood signaal
150 euro bij elkaar ben je klaar, is niet duur voor alarm jaap -klus-
-
nee hoor het ene schema geeft het aansluiten van de zender op de batterij aan en het andere de aansluiting van de pompjes, en dan is er nog eentje voor de pinkers te laten werken
dan moeten 1 en 4 naar zender
-
die kastjes zijn knopjes om de deuren langs binne te kunnen openen maar die heb ik er niet tussen gezet omdat ik mijn deuren zowieso al langs binnen kan openen .
dus heb ik gewoon een pluskabel getrokken verbonden met stekker 2,3,6,5 . dus naar elk pompje een plus samen met 2en 5.
Die twee die naar boven wijzen heb je niet nodig stond erin.
Heeft het belang op welke pool je dat op die pomp aansluit want daar staat niks op hoor.
ALvast bedankt
VWGreetz
-
hebbus daar zit je fout !!!!!!!!die plus van je schakelaars moet je acht6erwege laten
-
ok ik ga direct testen . thx
-
okee de zender werkt de pompjes werken, maar nu is het probleem waar hang je juist die kabel van die pompjes aan vast en met wat ?
-dunno-
-
ik neem aan dat je bedoelt:
Hoe maak je de 'haak' vast aan de deur-opslot/van'tslot-pin?
(kabel klinkt erg als 'elektriek-draad')
Als je goed kijkt,voelt,frot, dan zie je dat het deur'pinnetje op een 'metalen pen' zit geschroeft. Daar maak je de 'haak' aan vast, en de motortje zet je met een parker vast aan het binnenwerk van de deur.
-
Jaap ik snap niet wat je juist bedoelt hoor.
dist is het slot van binnenuit:
en dit het pompje:
Wie o wie vertelt me hoe ik deze twee verenig?
want kweet het echt niet meer nu heb al van alles geprobeerd .
Greetz
-
heeeee, die ken ik! alleen zit hij bij mij in de achterklep waar hij ook hoort! you have been screwed! -boehoe-
-
Mooie 2f deur ;)
maar goed: als 't t zelfde pompje is als wendy in d'r achterklep heeft....
dan moet je m aan de 'stang' tussen slot en 'deur-opener' midden op de deur vast maken ;-)
Dan is 't namelijk een 'open maak' motortje. niet 1 die 2 kanten op werkt..
(met dit motortje kan je je deuren met toe gelaste grepen openen)
-
hmm dus ik ben belazerd door die verkoper okee dan maar opengaande deuren zeker?
Thx voor de hulp allemaal kga nu proberen se
Greetz
-
graag gedaan
-
Verklaard ook waarom ze warm worden:
'TIK' en open (en motortje uit)...
dus niet 'TIK - (en op spanning blijven want ze blijven maar spanning krijgen)
-
achnee, dat slaat eigenlijk ook nergens op!