Het Polo86c Register

Algemeen forum => Algemeen => Topic gestart door: shellshock83 op vr, 03 nov 2006, 07:15:16

Titel: waarom!
Bericht door: shellshock83 op vr, 03 nov 2006, 07:15:16
waarom lees je hier zo vaak dat er een polo gesloopt wordt om te race of te crossen of gewoon weg om te raggen
dacht dat het een liefhebbers forum was
 -dunno- maar ik snap wel dat als hij verrot is dat het moet maar om te racen koop  dan een corsa of een 205 ofzo
damn -gert-
Titel: waarom!
Bericht door: Jaap op vr, 03 nov 2006, 08:38:23
waarom lees je hier zo vaak dat er een polo gesloopt wordt om te race of te crossen of gewoon weg om te raggen
dacht dat het een liefhebbers forum was
 -dunno- maar ik snap wel dat als hij verrot is dat het moet maar om te racen koop  dan een corsa of een 205 ofzo
damn -gert-

Waar lees je dat dan zo vaak?

Ik kan mij maar 1 recente aanvraag voor een 'race' polo herinneren... en ik kom hier toch vrijwel dagelijks?


Corsa, 205 of Polo: denk dat een Polo gewoon geschikter is: technische kennis in huis, en met een beetje hulp perfect weggedrag.
Titel: waarom!
Bericht door: Martin op vr, 03 nov 2006, 10:16:56
Hoho, ik mag dan wel een polo gebruiken om op zandvoort te gaan rijden. Maar ik heb ondertussen ook een classic opgeknapt die anders zeker op de sloop zou zijn beland.

En het is precies zoals Jaap zegt, ik leer de polo steeds beter kennen en zodoende is het voor mij ook makkelijker om zo'n auto in korte tijd klaar te maken. Daarbij is het gewoon een lekker licht scheurijzer en nog redelijk vlot ook.
Titel: waarom!
Bericht door: Folkert op vr, 03 nov 2006, 12:28:09
Indd je hebt de kennis in huis, je hebt veel extra onderdelen in huis, of je weet hoe je eraan kunt komen en het weggedrag is bekend...

En er zijn genoeg polootjes gemaakt om ermee te gaan racen, zolang t goed gebeurd is dat toch t mooiste wat er is?? -klus-
Titel: waarom!
Bericht door: Dennis op vr, 03 nov 2006, 12:40:19
Liefhebbers? Ja.

Pak je een goede 50/1/1f/vroege 2 om op een circuit te gaan racen met als doel de auto er niet heel vanaf te laten komen:
Auw, zeer been!!

Hetzelfde geldt voor het ombouwen van een mooie originele 2F G40: Auw, zeer been!!

Maar een "huis-tuin-en-keuken" Polo 2 of 2F misbruiken: geen problemen mee, tenzij het een top origineel exemplaar is.

Misschien heb je steun aan Arno (gele 2F steilheck), die  -boehoe- ook meteen als er een vinger naar een willekeurige Polo wordt uitgestoken  :)
Titel: waarom!
Bericht door: Sjon op vr, 03 nov 2006, 13:26:46
Ik heb een slechte type 2 gesloopt puur en alleen voor onderdelen,
waarmee ik m'n huidige polo's voorlopig nog een tijdje op de weg wil houden -klus-
Titel: waarom!
Bericht door: Jaap op vr, 03 nov 2006, 13:32:05
Slopen doet altijd zeer...

Maar volgens mij zijn d'r hier geen mensen die uberhaupt mee doen aan stock-car of wat voor demolition-bende dan ook.

Die mensen die ermee sporten (rally / circuit) doen dat NIET met de intentie de auto na de race in een niet meer bruikbare staat mee naar huis te nemen.

Ik heb een aantal polo's gesloopt ( beter:  gedemonteerd ) omdat deze niet meer te redden waren.

Maar goed: WAAR lees jij dan zo vaak dat er polo's worden gebruikt om te raggen/racen/crossen?
Titel: waarom!
Bericht door: shellshock83 op vr, 03 nov 2006, 17:40:43
hey
ik lees het hier af toe en op het vw forum ik vindt het allejekes zonden pak dan een ssang young(of hoe je het ook schrijft)rhodius
die is al lelijk bij geboorte om daar lekker mee te raggen
en nu las ik dat martin er een gaat misbruiken om te racen en hij zegt zelf dat de roc dag een knal en beuk race dag is maargoed respect voor ieder zijn mening
Titel: waarom!
Bericht door: Mark op vr, 03 nov 2006, 17:55:37
Ik zou toch ff een cursus begrijpend lezen gaan volgen,
nu zie je toch echt spoken.

En waarom met ander merk je favoriete sport bedrijven als je 'eigen' merk daar ook de juiste middelen voor in huis heeft ?

Als ik bijvoorbeeld aan een bergrennen zou deelnemen, zou ik toch echt een polo 1 onder m'n kont willen hebben...





Titel: waarom!
Bericht door: Wendy op vr, 03 nov 2006, 19:03:07
maar dan nog voorzichtig zijn.!!!!! -hug-  -hug-  -klus-  -klus-
ben aan het zoeken geweest, maar nergens die topic oid gevonden. weet je zeker dat je niet op vw- of volksfoum zat? -gert-



Titel: waarom!
Bericht door: barry8V op vr, 03 nov 2006, 20:18:05
waarom lees je hier zo vaak dat er een polo gesloopt wordt om te race of te crossen of gewoon weg om te raggen
dacht dat het een liefhebbers forum was
 -dunno- maar ik snap wel dat als hij verrot is dat het moet maar om te racen koop  dan een corsa of een 205 ofzo
damn -gert-

als je de topic's net zo leest als dat je schijft, kan ik je reaktie best voor stellen.
Titel: waarom!
Bericht door: martijn op vr, 03 nov 2006, 20:57:01
schRijft en reaCtie

verder geen probleem!

 -off-

Je kan nou eenmaal niet alle polo's op de weg houden! Ik heb liever dat iemand er nog iets mee doet (ontmantelen of een circuitdagje) dan dat er een gaaf exemplaar met alleen een kapotte koppakking op de sloop beland..

Niet te vroeg -boehoe-
Titel: waarom!
Bericht door: Jaap op vr, 03 nov 2006, 21:27:16
hey
ik lees het hier af toe en op het vw forum

Ah, gelukkig..

Wees blij dat je Polo rijdt, en niet geen scirocco fan bent:
Zo'n beetje ELKE 16v rocco wordt gesloopt of voor de ovaal/stockcar of demolition derby ingezet.

Op vwforum / volksforum lopen veel meer mensen rond die iets of wat veel minder om het behoudt van het 'polo' erfgoed geven... Daarbij moet t vooral hard gaan en stoer zijn. "Heel blijven" komt als hekkensluiter.

Aan de andere kant: het is en blijft een gebruiksvoorwerp, en die d'r vallen altijd spaanders!
Titel: waarom!
Bericht door: Sjon op vr, 03 nov 2006, 21:44:09
En wie zegt dat de polo na wat rondjes circuit gelijk total is?
Die van Barry rijdt nog.....
Die van Jurian leeft nog......
(Jurian = knalgele steilheck met ronde hella ledjes achterop,
yep, dat was ook ooit een circuitdag-rag-polo)

Zou ook welles een keertje met een polo op 't circuit willen racen........ -sturen-
Titel: waarom!
Bericht door: Maikel op za, 04 nov 2006, 00:02:24
Kan heel goed met een polo auto cirquit op en alles heel laten!
Kwestie van alles goed warm rijden (rustig rijden dus)
en op je meters letten etc
Ja slijtage is wat harder van bepaalde delen maarja als dat de fun moet bederfen.


maikel,
Titel: waarom!
Bericht door: Folkert op za, 04 nov 2006, 12:04:35
Ik zou heel graag aan een 1f racer beginnen, tis alleen dat ik de plaats niet heb...

(kennis doen we tezijndertijd wel op)

 :P

Beetje het Ferrari principe, Ferrari is begonnen met straatauto's te produceren om de racerij te kunnen betalen, soort omgekeerde wereld..
Titel: waarom!
Bericht door: Martin op za, 04 nov 2006, 15:39:59
Citaat
en nu las ik dat martin er een gaat misbruiken om te racen en hij zegt zelf dat de roc dag een knal en beuk race dag is maargoed respect voor ieder zijn mening


Even een reactie van mijn kant:

1. Ik ga niet naar zandvoort met de intentie een polo in elkaar te gaan rijden. Ik en mijn auto willen graag samen heel thuiskomen.
2. Hij zal goed warmgereden worden want de auto gaat op eigen kracht naar zandvoort, en als alles goed gaat ook weer op eigen kracht naar huis.
3. Het is GEEN knal en beuk race, je denkt toch niet dat ze dat op zandvoort zouden toestaan!? Maar er word wel hier en daar een tikje uitgedeeld dus er zou best eens een deukje in kunnen komen.  -moon-
4. Ik wil niet alleen maar aan polo's -klus-, maar vooral ook -sturen-, daar zijn ze tenslotte voor gemaakt.

En ik wil niet vervelend gaan doen maar:

Citaat
hey martin

ik had pas ook een polo gt in dezelfde kleur gesloopt had je toen geen intresse in delen ik heb het aangeboden hiero
groetjes martijn


Hoezo de pot verwijt de ketel.... -gert-  -gert-

De auto die ik ga gebruiken komt bij Foz vandaan, en werd al gebruikt als donor om zijn witte coupe weer op de weg te zetten. Dus verloren was deze toch al, en mocht hij er zonder al te veel kleerscheuren vanaf komen dan zal ik zeker gaan kijken of het nog de moeite is om hem op te gaan knappen.

En zeg nou zelf hier dromen we toch allemaal van...













Titel: waarom!
Bericht door: edgard op za, 04 nov 2006, 19:13:37
wij rijden al vele jaren rally's hier in nederland en belgie met een polo.
Super betrouwbaar makkelijk op te voeren

Oke er zijn er ook al een paar plat gegaan maarja dat is de sport
Titel: waarom!
Bericht door: Martin op za, 04 nov 2006, 19:24:24
Ziet er goed uit! Wat hebben jullie allemaal aan de auto gedaan/aangepast?
Titel: waarom!
Bericht door: Sjon op za, 04 nov 2006, 19:26:16
Bekende rally-polo -thumbsup-
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op za, 04 nov 2006, 19:26:21
Het is altijd wel lachen heel veel mensen verwachten het niet dat deze auto zo snel is

Dit is mede te danken aan de super wegligging het lage gewicht het motor vermogen 110 pk bij 7500tpm en de korte versnellings bak bij vw motorsport vandaan met sper
Titel: waarom!
Bericht door: Dennis op za, 04 nov 2006, 19:27:12
Wat is er qua ophanging aan gedaan?
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op za, 04 nov 2006, 19:29:52
er zitten nu bilstein dempers  onder maar we hebben voor volgend jaar een setje proflex dempers die kan je in alle standen verstellen
en verder overal nylon bussen in
Titel: waarom!
Bericht door: Serge op za, 04 nov 2006, 19:45:45
heb hem al een paar x in b.veld gezien tijdens de rallies .
van wat ik gezxien heb liep ie mooi .
Titel: waarom!
Bericht door: Martin op za, 04 nov 2006, 19:58:37
En tegen wat voor auto's rijden jullie zoal, kwa tijden dan? Is de polo snel genoeg om bijvoorbeeld een Kalos bij te blijven?
Titel: waarom!
Bericht door: shellshock83 op za, 04 nov 2006, 20:25:38
hey martin
ik zei al hij verrot of zoiets is dan is het te begrijpen die polo die ik gesloopt heb viel het reserve wiel dwars door de bodem heen dat heeft niks met de pot verwijt de ketel te maken ik zei alleen dat er zoveel autos en in mijn intresse polo's verragt werden dat jij gaat racen moet jij weten en als hij heel van het circuit af komt is het alleen maar mooi maargoed laat maar hangen ik gaf mijn mening en verder moet ieder voor het zich weten
 -dunno-
Titel: waarom!
Bericht door: Martin op za, 04 nov 2006, 20:37:23
Is goed martijn. Maar denk nou niet dat ik voor de lol polo's sloop, en uiteindelijk is het (voor mij) maar een stuk blik hoor. Maar wat mij betreft hebben we het er niet meer over.  -prut-
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op za, 04 nov 2006, 22:43:46
Ja we zijn zeker sneller als de kalos cup en geloof me die jongens vinden dat niet leuk.

Wij rijden in de klasse h9 dat is voor oudere auto's t/m 1400 cc

En de kalossen rijden in de klasse a5 is ook t/m 1400cc maar dan voor moderne auto's
Maar in het algemeen klassement staan we meest voor de kalossen
Meestal een beetje tussen de astra's 2.0 16v
Maar in het algemeen rijden wij denk met het minste budged daarom blijven we ook met de polo doorgaan omdat dat het beste te betalen is en goed mee te komen is.
Tuurlijk kan je nooit aan een evo tippen maar die hebben per jaar ook een mega budged om te besteden en wij moeten het ongeveer met een budged van 5000 euro doen en hun hebben 50.000 of meer
Maar goed het gaat om het plezier wat je er in hebt.
Titel: waarom!
Bericht door: Bas op zo, 05 nov 2006, 00:01:57
Gespot op m'n eerste circuitdag (2000), leuk om te zien hoe deze in de bochten de anderen inhaalde -sturen-
Titel: waarom!
Bericht door: Mark op zo, 05 nov 2006, 00:16:00


[ penningmeester mode ]

Ik zie nog plek op het rechter spatbord voor een beetje reclame  -naughty-
Titel: waarom!
Bericht door: Pieter op zo, 05 nov 2006, 07:29:09
bij ons op het Ovaal circuit rijden wel eens 1300sprinters ook geweldig spul
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 17:39:51
Ha ha ja dat is altijd welkom beetje extra sponsorring

Het meeste word nog uit eigen zak betaald het is moeilijk om een sponsor te vinden.

Maar als iemand interesse heeft is het altijd mee genomen
Titel: waarom!
Bericht door: Folkert op zo, 05 nov 2006, 18:00:08
Edgard misschien wat meer foto's en info wat jullie allemaal veranderd hebben??

Alles g40? Triangels ipv draagarm systeem? Subframe gemaakt? Welke remmen? ga zo verder...
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 18:52:18
We zijn beperkt aan een homologatie systeem van de fia dus kunnen niet alles zo maar veranderen.
Als volkswagen motorsport iets maakt en dat aanvraagt bij de fia pas dan komt het in de homologatie papieren te staan die bij een polo horen.
Het gekke is dat we met dit model niet met injectie mogen rijden terwijl dit in de fabriek wel gemaakt is maar er nooit homologatie op aan is gevraagt
Dit heeft mede oorzaak dat vw motorsport toen meer bezig was met de golf

Maar wat ik heb veranderd eigenlijk heel veel
Aan de motor bv  we zijn begonnen met een 3 f motor
Daarvan is de krukas geballanseert met vliegwiel koppeling en poelie
De cilinderkop zijn de kanalen bewerkt en de klepstelen dunner gemaakt.
Van het onderblok is 1,5 mm afgehaald en ook van de zuigers om een hogere compresie te krijgen dit omdat de verbrandingsruimte in de zuiger zit.
De Ruimte voor de klepuitsparing in de zuigers dieper gemaakt voor de grote lift van de kleppen
Andere nokken as 286 graden schrick
De inlaat is ruimer gemaakt en bewerkt
De carburateur heeft een venturie van 22mm en 26 mm en de 2e trap is mechanisch gemaakt en niet meer op vacuum
Toen is de motor op de bank gezet en de sproeierbezetting afgesteld en de ontsteking en levert nu 110 pk

Verder is de bak bij vw motorsport gemaakt met een korte overbrenging met sper top van 155kmph bij 7500 tpm

Ik had eerst zelf een korterebak gemaakt van de tandwielen van een diesel 5 bak en de eindoverbrenging van een 1000cc maar die was eigenlijk net te lang toen liep de polo 180 maar trok mindersnel en had geen sper
Verder aan de ophanging zitten overal nylon bussen in schokdemper van bilstein
De voor en achter remmen komen van een golf gti af met grotere schijven voor en achter
Er zit geen bekrachtiger meer op dit ivm beter gevoel in het pedaal en binnen zit een verstelbare remverdeler
De achteras is ook versterkt deze ging nogal vaak krom na bv een landing na een jump hebben we al 4 achterassen verspeeld maar nu blijft hij gelukkig heel
Verder natuurlijk al het overtollige gewicht verwijderd maar moeten wel aan een minimum van 720kg voldoen omdat dit verplicht is
En natuurlijk een rolkooi   die voledig gelast is enzo de auto een stuk stijver maakt
De bedoeling is dat we de auto van de winter ook op bepaalde dingen doorlassen en we hebben al andere dempers voor volgend jaar.
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 18:55:18
foto
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 19:04:53
Deze is ook van mij geweest hier had ik van een polo 2 een polo 3 van gemaakt en kon toen met injectie rijden omdat dit bij de 3 wel was gehomologeerd maar maakte niet veel uit als de carburateur.
Helaas heb ik deze toen plat gereden en toen zijn we weer terug gegaan naar het vorige type
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 19:06:58
Ik ben begonnen met een polo station maar heb daar wel foto's van maar die moet ik even inscannen

Vandaar mijn voorliefde voor polo ik had die station als rallywagen gekocht en zo ben ik begonnen
Titel: waarom!
Bericht door: Wendy op zo, 05 nov 2006, 19:45:53
ik stond idd bij deze een paar jaar terug in barneveld al te kijken: er klopt iets niet... -hug-
Titel: waarom!
Bericht door: Jaap op zo, 05 nov 2006, 19:52:56
Ik ben begonnen met een polo station maar heb daar wel foto's van maar die moet ik even inscannen

Vandaar mijn voorliefde voor polo ik had die station als rallywagen gekocht en zo ben ik begonnen

station?
bedoel je steilheck?


Ennuh: serieus: plekkie op je voorspatbord nog vrij?
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 20:23:45
Klopt jaap moest best veel aanpassen om er een polo 3 van te maken
Heb platen voor de achterlichten gemaakt en moest de voorschermen aanpassen ivm de a stijl maar het is goed te doen
Niemand heeft het ooit gezien behalve toen ik een keer een wedstrijd reed in hellendoorn waar een duitse keuring was maar die maakte er geen probleem van gelukkig
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 20:26:30
Ja en er is altijd plek vrij
misschien iets om volgend jaar te doen op de site een beetje te promoten
Kunnen we beter een keer afspreken om dat te doen
Ik weet niet of er nog een meeting is waar we een keeer naar toe kunnen komen
Titel: waarom!
Bericht door: Serge op zo, 05 nov 2006, 20:28:07
maare 110 pk met enkele 2traps carburateur
dat noem ik zeer netjes .is dit een 2b2 carburateur of een 2e3 van een golf 2 met rp motor ?
Titel: waarom!
Bericht door: Serge op zo, 05 nov 2006, 20:29:45
Ja en er is altijd plek vrij
misschien iets om volgend jaar te doen op de site een beetje te promoten
Kunnen we beter een keer afspreken om dat te doen
Ik weet niet of er nog een meeting is waar we een keeer naar toe kunnen komen

19november les routier nunspeet aan de a28
zie topic meetings ,najaars meeting
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 20:30:22
Ja en er is altijd plek vrij
misschien iets om volgend jaar te doen op de site een beetje te promoten
Kunnen we beter een keer afspreken om dat te doen
Ik weet niet of er nog een meeting is waar we een keeer naar toe kunnen komen
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 20:33:34
Ik weet niet meer precies waar die carb van af komt maar ik geloof van een pn motor van een golf

ik heb hem ook nog helemaal bewerkt vanbinnen om hem nog groter te maken
Maar de gasklep maat is weer aan een maximum verbonden
Titel: waarom!
Bericht door: Serge op zo, 05 nov 2006, 20:47:38
ivm homoligatie dus .maar des al nietemin nog knap
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 20:50:32
Ik wil best naar die meeting komen als er een beetje animo voor is teminste ik weet niet wat het precies inhoud

En als de auto volgende week een beetje uit de strijd komt dan rijden we de laatste wedstrijd van dit jaar in koekelare in belgie maar denk dat dat geen probleem is
Titel: waarom!
Bericht door: Serge op zo, 05 nov 2006, 20:53:08
najaars meet is een soort van afscheids meet van het seizoen ,animo is overhet algemeen een auto of 20 ,maar wel vervente polo liefhebbers ,verwacht eigenlijk dit jaar een grotere opkomst ivm het afscheid van mark die naar canada emigreert
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 20:57:27
Oke dan nou is goed ik laat na volgend weekend weten of we komen
Zullen we mark even een rondje mee laten rijden voordat hij weg gaat
Ik weet niet wie mark is maar dat komt goed
Titel: waarom!
Bericht door: Douwe op zo, 05 nov 2006, 20:57:33
Dit heeft mede oorzaak dat vw motorsport toen meer bezig was met de golf

Ze waren in die tijd wel degelijk met de Polo bezig, is een hele lange tijd een Polo Cup geweest (ask Schumi..)
Ik dacht eigenlijk dat een 2 G40 wel was gehomologeerd, en dan ook nog
de brede versie  -naughty-

Helaas krijg je bij VWM absoluut nergens info meer over  -boehoe-



Titel: waarom!
Bericht door: Serge op zo, 05 nov 2006, 21:09:21


dis mark
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 21:11:11
Ja dat klopt wel met de g40
Maar er is een regel dat een auto met turbo of compressor een vermenig vuldiging van de cilinder inhoud krijgt van 1,4 dus 1300cc x 1.4 is1820 cc
En dat is de klasse van 1600 cc tot 2000cc en die auto's moeten 1230kg wegen
Zie jij maar eens een polo naar 1230 kg te krijgen ja volstorten met beton
Dit is gedaan omdat er toen der tijd de renault 5 turbo was en die auto's waren zo snel en er kwam zoveel vermogen uit dat je met een hele dikke auto moest komen om deze bij te houden
En ik vind altijd het mooiste blijft zoveel mogenlijk pk's uit een ongebazen motor
Titel: waarom!
Bericht door: Mark op zo, 05 nov 2006, 21:11:40
Oke dan nou is goed ik laat na volgend weekend weten of we komen
Zullen we mark even een rondje mee laten rijden voordat hij weg gaat
Ik weet niet wie mark is maar dat komt goed

Mark = ikke = Pegelmeester/Ledenadministratie van dit zootje ongeregeld  -love-


Ennuh ererondje sla ik nie af, moet ik een helm mee ? :)
Titel: waarom!
Bericht door: Serge op zo, 05 nov 2006, 21:12:07
mee eens  -hitit-
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op zo, 05 nov 2006, 21:16:36
Nee mark helm is niet nodig

We hebben altijd de regel om op de weg geen onbezonnen dingen te doen

De meeste ongelukken met rallyrijders gebeuren met het testen op de openbareweg

Maar we gaan zeker een stukje rijden kan je het gevoel een beetje krijgen
Dan snap je ook hoe snel zo een autotje kan zijn met optrekken en bochten werk
Titel: waarom!
Bericht door: Mark op zo, 05 nov 2006, 21:49:28
-thumbsup-
Titel: waarom!
Bericht door: Douwe op zo, 05 nov 2006, 22:09:04
Mark ook ff Cup testen??




Moet je wel zelf rijden..
Titel: waarom!
Bericht door: Mark op zo, 05 nov 2006, 22:14:42
Hmm...weet niet of ik dat wel wil...DUH !

 -sturen-  -naughty-
Titel: waarom!
Bericht door: martijn op zo, 05 nov 2006, 22:59:01
ik denk dat ik ook ga emigreren!!

 -sturen-  -prut-
Titel: waarom!
Bericht door: Dennis op zo, 05 nov 2006, 23:07:32
withstupid  :D
Titel: waarom!
Bericht door: FoZ op ma, 06 nov 2006, 13:23:18
1 dag naar duitslnad...telt dat ook ?  -wanker-
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op ma, 06 nov 2006, 21:58:06
nee kan niet iedereen mee laten rijden natuurlijk

Is het eigenlijk op een parkeerplaats langs de snel weg
Titel: waarom!
Bericht door: Serge op ma, 06 nov 2006, 22:00:44
jups best ruim daaro dis een topic over een erdere meeting ,ja swinters -gert-
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op ma, 06 nov 2006, 22:08:47
Oke ziet er leuk uit niet te hopen dat het nu ook zo koud is
Titel: waarom!
Bericht door: Serge op ma, 06 nov 2006, 22:14:09
ach er is op loop afstand (pak hem beet een 150 meter een lekkere truckresto  -thumbsup- waar tevens toiletten zijn
maar denk dat het met een week of 2 nog niet erg koud is ,loop nu zelfs nog in tuin overall en tshirt te werken
Titel: waarom!
Bericht door: edgard op ma, 06 nov 2006, 22:28:54
Mooi kenne we een bakkie doen

Ik zal er zijn
Titel: waarom!
Bericht door: Serge op ma, 06 nov 2006, 22:32:35
-thumbsup-  -prut-  withstupid
Titel: waarom!
Bericht door: Wendy op wo, 08 nov 2006, 14:40:03
Dan snap je ook hoe snel zo een autotje kan zijn met optrekken en bochten werk

keb wel een idee... ik herinner me een 1.4 op moca's!