Het Polo86c Register
Algemeen forum => Algemeen => Topic gestart door: Serge op wo, 22 jan 2003, 22:21:07
-
wat is leuker dan 40er webers? ;)
-
hehehehe ik weet het... zeg nix..... :P
-
Hmmmmmm......
begint met t en eindigt op bo?
anders een lekker wijf. :D
-
helaas fout raad nog eens ,het zit in de atmosferische hoek :D
-
oeh oeh, mag ik het zeggen, mag ik het zeggen?? :D :P
-
tocg geen g lader of anders een kompressor?
-
KUGELFISCHER of DROSSELKLAPPEN !!!!!!!!
Weg met die electro ... storingsgevoelug :(
-
wat is leuker dan 40er webers? ;)
Wel, ik weet wel een paar dingen die leuker zijn maar die ga ik hier niet zeggen :P
-
is het dat vrij programmeerbaar spul uit ausie?
-
Nee nee, het begint met s en eindiggt op een x... :D :D
En nee het is niet iets lichamelijks :P
-
nou douwe is warm ;)
-
Iets met dezelfde naam als een fiets met motor boven het voorwiel en de bekende aandrijfrol???
-
bingo maar geen 40
-
nou douwe is warm ;)
olé :P
En ook een 45 :D :D
-
nou douwe is warm ;)
olé
en daar een s voor en een x achter drosselklep is geen 40 mm en ook geen 60 :D
-
Heb je ze al in huis?
-
ik ga het raden.
SOLEXEN :D
-
nou douwe is warm ;)
olé
en daar een s voor en een x achter drosselklep is geen 40 mm en ook geen 60 :D
Zeg maar gerust HEET :D
-
jkep en een gaten van doorlaat ,daar kun je je leuter zo instoppen zonder pijn te doen :D
-
jkep en een gaten van doorlaat ,daar kun je je leuter zo instoppen zonder pijn te doen :D
dan zit er vast weinig venturi in :)
of hij is niet dikker dan je duim :D
-
zo op het oog een venturi van 36 of 38 :D
-
kan het zaakje zo er uitlopen :D
-
Vanmiddag de polo even uitgemest, (30 blikjes red bull onder de stoel vandaan gevist) , en daarna even naar de wasbox en hem met hoge druk eens lekker schoongemaakt.
Maar toen, over de snelweg naar huis (even droogrijden), stopt m'n aanjager er ineens mee en hangt er meteen een vreselijke brandlucht in de polo, OOPS!!!!
alles bleef gewoon werken, alleen de aanjager niet, bij thuiskomst even gemeten en gekeken, blijkt er een deel van de zekeringkast weggesmolten :(
OK, aan de slag dus maar, onderkap eraf, relais aan de kant, achterop de zekeringkast de verbrande punten losgeknipt en weer gezekerd met gewone zweefzekeringen.
Klusje van een half uurtje, en alles doet het weer :)
-
Kijk eens aan!
Toch iets te enthousiast aan het spuiten geweest? :P
-
wat je ook nooit moet doen is het volgende.
Er is een functie bij de wasbox en dat heet motor reinigen.
Als je dit ooit van plan bent dan kan je ik je dit ten zeerste afraden.
Want ik heb dit ook gedaan met het gevolg dat mijn polo een behoorlijke verkoudheid had opgelopen.
Wilde niet meer starten en als hij wilde starten dan liep hij onregelmatig stationair.
Niet doen dus motorreinigen ??
-
Questie van je motor reinigen met een draaiende motor en niet op je dynamo of je ontsteking spuiten
-
Er is een functie bij de wasbox en dat heet motor reinigen.
Als je dit ooit van plan bent dan kan je ik je dit ten zeerste afraden.
Niet doen dus motorreinigen ??
Vraag maar aan al die V5 rijders waar de eerste en tweede bobines van verrot zijn :D :D
-
ik blaas hem altijd af met de spuit in de wasbox.na behandeling effe de verdelerkap ersf en droog maken ,punten of hallsensor schoon blazen .starten en lopen altijd weer . ;)
-
maar als je zekering kast affikt heeft deze niet goed afgesloten gezeten ??
-
Klopt serge..................ik ben vergeten na de laatste controle het kapje erop te doen, stomstomstom, ik weet het.
-
wat is leuker dan 40er webers? ;)
45-er webers?
50-er solexen
dellorto's