Het Polo86c Register
Algemeen forum => Algemeen => Topic gestart door: TomKraft op zo, 14 dec 2003, 22:15:14
-
heeft iemand een idee van de waarde van een polo 2 GT '87 ? Waarde is misschiens een groot woord, wil dus alleen weten hoeveel ik ervoor mag vragen vor te verkopen :P
de polo is practisch volledig origineel, op paar prulletjes in interieur na en inox einddemper na ...
greetz
-
een 500 max aangezien er een mh motor in zit en geen gk
-
word intresant
zit er nog invoer rechten op zoiets?
-
mits het geen belg is want daar is de gk langer doorgeproduceerd
-
tis een rasechte GK hoor ;)
over invoerrechten weet ik spijtig genoeg niets ...
greetz
-
word intresant
zit er nog invoer rechten op zoiets?
Binnen de EU kost het invoeren van een auto volgens mij nagenoeg niets meer.
Enkel de gelijkvormigheidskeuring kan wat meer kosten.
Hoe het juist zit in nl weet ik niet.
-
in NL kost het
1) keuringskosten (a 45 euro, voorheen 45 guldens! (maar 110% kosten stijging)..
en
2) indien de auto ouder is dan 9 jaar, en jonger dan 25, blijft er een rest BPM bedrag staan van 10%. Dus 10% van de BPM.
ff zoeken naar de prijs van een polo 2 GT dus
De BPM op een nieuwe auto bedraagt 32%. De rest BPM die je voor deze belg dus zou moeten betalen is dus 3,2% van de 'bruto prijs' van toen.
Ennuh.. Serge: wat betaalde jij voor je blauwe GT, en je rooie GT.. Denk dat 500 een mooie max prijs voor een GT is.. vermits voorzien van normale gebruikssporen. Voor een erger afgeragde bak daalt de prijs zienderogen :-)
Een GT in top conditie, met alle boekjes erbij enz enz brengt natuurlijk wel meer op he.
-
wel de blauwe had ik voor 600 en de rooie voor 250