Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: Jan op di, 15 nov 2005, 13:15:37
-
Mooie animaties op de VW site:
http://www.volkswagen.de/vwcms_p....rt.html
-
Leuke grafiek
't Zou zo een grafiek van een blok met CV carbs kunnen zijn.... -moon-
-
En de kop mot ff langs Spottuning -dj-
-
Via zoekfunctie dit topic maar opgehoest.
Me ouders hebben zo'n soortgelijk hok nieuw gekocht:
(spot 't kontmobieltje op de achtergrond -love-)
-
Tis helaas de lichte versie: slechts 122 pk.
(opvolger van de 1.6 FSI)
-
Zit erg volgebouwd om te kunnen checken of we
dat zo in onze 86c kunnen lepelen.
Boven dynamo:
-
Hieronder de compressor verstopt:
-
Type versnellingsbak? -dunno-
-
heb het blok al bekeken de dynamosteun bouten zitten te laag op het onderblok
-
maar het zou wel kick zijn in een 86c 2f
-
Me ouders hebben zo'n soortgelijk hok nieuw gekocht:
En meteen ff komen showen zeker. :D
-
ik zeg ff een weekje de auto van je ouders in de klusschuur -ja- -klus- :D
-
En meteen ff komen showen zeker. :D
Yep: onder 't mom van 'inrijden'.......euheuh.
ik zeg ff een weekje de auto van je ouders in de klusschuur -ja- -klus- :D
Vonden ze geen goed voorstel.
Zelfs in ruil voor 1.6 16v keihin wilden ze 't nog niet......flauw hoor
-
ook niet met grote puppy ogen opzettend ?? :D
-
maar het zou wel kick zijn in een 86c 2f
Type 34 .. questie van een pasplaat kopen :D
-
zou dan wel de 170 versie nemen -hitit-
-
Ok maar dat blok kost vast net zoveel als mijn hele low budget type 34
Maar wel erg geillllll
-
ff offtopic : een redelijk complete erbij gekocht . Losse lampen bijvoorbeeld kosten een vermogen .
Bodem is hard .. Belgische papieren erbij
Oude Frankenstein koets komt erop
Wil er eigenlijk een Polo blok inhangen : back to my roots
Lekker licht en er zijn blokjes die veel toeren kunnen maken .
Maar een 1600 16v turbo is ook erg leuk om over te dromen . Waar verkopen ze daar zuigers voor ? -wtf-
-
1.6 ajv blok(ala sjon ) ?
-
Je kent mijn afkeer tegen electronica ...
Als Jaap nou eens belde :( Kon ik m vertellen dat afgelopen vrijdag Bien iets bij hem af had willen gooien wat ik donderdag nodig heb ..
En meteen vragen of er ook een apart stukje over een Polo blok in een luchtgekoelde VW op dit forum had gemogen .
Scheelt hier weer off topic en ik hoef niet elk kenteken uit mijn hoofd te leren om een project topic te lezen -hug-
-
mijn zegen heb je -hitit-
btw sjon zijn blokje loopt op carbjes -hug-
-
Carbjes .. das goed nieuws
Ken je nagaan hoelang en wat ik allemaal al niet gelezen heb de laatste tijd .
Volgens mij heb ik nog minimaal 2 sets motorcarbs liggen en een set Dello rotos
-
Oeps...topic splitsen resulteerde in het verplaatsen van één enkele post van Serge...da gaat weer lekker.
Misschien mot ik eerst ff een cursus 'SMF forum voor dummies' doen :)
-
-off-
-nana-
-
Oeps...topic splitsen resulteerde in het verplaatsen van één enkele post van Serge...da gaat weer lekker.
Misschien mot ik eerst ff een cursus 'SMF forum voor dummies' doen :)
:D
-
Je kent mijn afkeer tegen electronica ...
*schudt hand*
Jawel: m'n 16v is vriendjes met 4 stuks Keihin -ja-
-
enigste electronica die ik gebruik is degene die ik kan mnipuleren -thumbsup-
-
zou dan wel de 170 versie nemen -hitit-
122, 140 & 170 pk
Zal in de basis wel hetzelfde blok zijn denk?
Moet zeggen dat de 122pk versie niet tegenvalt in zo'n te zwaar slagschip
-
zet ff alles in het type 34 topic :D
-
Psies, dan kan deze prutser de off topic posts hier verwijderen :D
Zie:
http://www.polo86c.nl/smf/index.php/topic,4578.0.html (http://www.polo86c.nl/smf/index.php/topic,4578.0.html)
-
zou dan wel de 170 versie nemen -hitit-
122, 140 & 170 pk
Zal in de basis wel hetzelfde blok zijn denk?
Moet zeggen dat de 122pk versie niet tegenvalt in zo'n te zwaar slagschip
vermogens uitdraai is ook perfect rukvoer -hitit-
-
Ja, dat gekke ding pakt onderin lekker op.
Mocht nog niet doortrekken ivm inrijden,
maar dat zal ook wel lukken denk.
Oh ennuh: liefst met die 6-bak dan he,
maar die bonk zal wel niet lekker passen in een 86c........
-
Hoeveel koppel hebben ze die blokkies ?
-
is een kwestie van baksteun uit vullen en pas shimmen .en overtollig plaatwerk (das niet veel) wegflexen
-
(http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/de/Unternehmen/inovation/motoren/tsi.Par.0053.Image.jpg)
-
Bult koppel -wanker-
-
122pk bij 5000tpm/200Nm bij 1500tpm
140pk bij 5600tpm/220Nm bij 1500tpm
170pk bij 6000tpm/240Nm bij 1750tpm
-
en allen laagtoerig
-
btw bak is een 020 versie
(http://i7.ebayimg.com/06/i/000/bc/15/e926_1.JPG)
-
Moet zeggen dat de 122pk versie niet tegenvalt in zo'n te zwaar slagschip
Kan ik beamen, alleen niet geheel vrijwillig. Maar je kan slechter vervangend vervoer krijgen v/d ANWB...
-
Tijd voor een filmpju:
( Kijktip 5 : Promotionele -blabla- selectief negeren.. )
http://www.youtube.com/watch?v=Pdp5ibjfo7o (http://www.youtube.com/watch?v=Pdp5ibjfo7o)
-
ik krijg ergens in voorjaar een cursus over dit blok
heb bij superb introductie wel al een en ander gehoord
020 bak lijkt me sterk als het een 6 bak is
wel ook al iets gehoord over de nieuwe 7traps dsgbak die erachter geleverd kan worden
op cruise snelheid geloof 120 draait motortje niet meer dan 1500 toeren meer niet nodig
ik wens mensen veel plezier met de ombouw als ze deze zouden willen doen. let op elektronica
vw doet er heel veel aan om het praktisch onmogelijk te maken motoren zoals deze over te kunnen bouwen naar andere auto's
gr maikel
-
ik krijg ergens in voorjaar een cursus over dit blok
heb bij superb introductie wel al een en ander gehoord
020 bak lijkt me sterk als het een 6 bak is
wel ook al iets gehoord over de nieuwe 7traps dsgbak die erachter geleverd kan worden
op cruise snelheid geloof 120 draait motortje niet meer dan 1500 toeren meer niet nodig
ik wens mensen veel plezier met de ombouw als ze deze zouden willen doen. let op elektronica
vw doet er heel veel aan om het praktisch onmogelijk te maken motoren zoals deze over te kunnen bouwen naar andere auto's
gr maikel
zo mooi die stand alone injecties -ja-