Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: martijn op zo, 08 okt 2006, 21:19:52
-
Ben een weekendje aan het klussen gegaan.
Begonnen met het ontwerpen van een inlaat voor mijn R6 carbs.
Ook nog een MH ontsteking gehaald van de sloop.
-
voorlopig resultaat
-
deze komen er aan vast..
Aan de andere kant een kaal 3F blok.
-
Vandaag een supersetje velgen gehaald (vind ik zelf :) )
heb de camera even voor de gek gehouden, om te zien hoe het staat.
Ik moet alleen mijn naven omboren, of de velgen verbussen. De steek is 98 ipv 100. Denk zelf dat de velgen aanpassen minder werk is, omdat het verschil maar 2mm is.
-
even niet op de missende stootlijst en de schaafwond letten, daar wordt ook aan gewerkt.
-
dat ziet er inderdaad goed uit, heb je ook een foto van de zijkant van de auto? -thumbsup-
-
voorlopig resultaat
Dejavu !
Ziet er goed uit -klus- -thumbsup-
-
thnx!
dinsdag wordt de boel gelast. Het past redelijk goed, daarna kan ik het afwerken.
Ik geloof dat het het beste is om de vacuumleidingen van rembekrachtiger en ontstekingsvervroeger van cilinder 2 en 3 te halen?
Ik las 2 verschillende dingen: Of alleen van cilinder 1, Of van 2 en 3 halen.
-
1 cilinder, anders knoop je alles aanmekaar ga je de boel ontregelen.
Been there, done that.
Ik heb op elk 'spruitstukkie' een pijpje gemaakt waar ik vacuummeters op kan aansluiten om de boel synchroon te zetten.
3 worden daarvan afdedopt ( stukkie benzineslang oid )
cil. 1 zit de rembekrachtiger op aangesloten.
Werk prima.
Vacuumpaddestoel van de contactpunt-ontsteking ligt in de maas.
Daarbij heb ik gelijk het grondplkaatje van de vervroeging vastgezet zodat die niet meer kan verlopen.
Vooronsteking stationair staat op 10 graden ?
Of was het meer ?
Nog iets verder en hij slaat af iig :)
-
14 voor bdp
-
ahaa, bedankt.
Eindje rijden trouwens van Erica naar de Maas, om je paddestoel weg te mieteren
-
ahaa, bedankt.
Eindje rijden trouwens van Erica naar de Maas, om je paddestoel weg te mieteren
My thought exactly!
(maar Mark kan ook gewoon heel ver gooien!)
los daarvan: 't is een wereld beroemde uitspraak uit Brabant :)
-
Verplaatst naar techniek.
Ziet er goed uit! Velgen idem, 13 of 14 inch (gok op 13)?
-
dank voor het verplaatsen. Ik heb eindelijk mijn lidmaatschap betaald, zodat ik ook een PROJECT topic aan kan maken.
Het zijn 13x6 inch Minilite velgen in competition uitvoering, dwz iets lager gewicht door een andere alu legering.
-
Het zijn 13x6 inch Minilite velgen in competition uitvoering, dwz iets lager gewicht door een andere alu legering.
Minilite stond vroeger te boek als 'magnesium'..
(in een ver ver verleden, toen ik nog gek was van de Mini,. )
Tegenwoordig niet meer?
-
Vandaag een supersetje velgen gehaald (vind ik zelf :) )
heb de camera even voor de gek gehouden, om te zien hoe het staat.
Ik moet alleen mijn naven omboren, of de velgen verbussen. De steek is 98 ipv 100. Denk zelf dat de velgen aanpassen minder werk is, omdat het verschil maar 2mm is.
gewoon met schuifbouten werken, is stukken makkelijker....
-
nee, dat zijn de über dure originele varianten.
Dit staat op de website:
Minilite Wheels, made by the original manufacturer in Great Britain since 1962 are available through the Connecticut based, Main Street Motorsport LLC. Wheel sizes available from 10'' to 17'' diameter in cast aluminum, magnesium and competition primary heat-treated aluminum.
Ik heb de laatste variant, de heat treated aluminium ones.
-
dank voor het verplaatsen. Ik heb eindelijk mijn lidmaatschap betaald, zodat ik ook een PROJECT topic aan kan maken..
Ik zou zeggen: "Doe je ding" -prut-
-
ahaaaaaaaaaa!!!
-prut-