Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: polo 3 op zo, 26 okt 2003, 16:01:55
-
hallo, zag laatst een 6 bak te koop en die koste maar 2000 euri ?? is mijn g40 bak ook om te bouwen tot 6 bak en wat doen ze dan precies? schakelgaffel ombouwen en tandwielen erbij persen,of is t meer dan dat?ik heb 13 inch wielen dus vandaar dat t me wel iets leek zodat ie op top niet zoveel toeren hoeft te draaien, of zou t een dure uitgave worden?
arno
-
Ligt eraan hoeveel euro er in 1 euri gaan :-)
maar goed: ombouw 5 naar 6 bak: wieso? Koop gewoon een 8s bak van een G40... lekker lang
6 bak eronder kan best, kost je gewoon knaken.
Zelf maken? Als je er zoveel verstand van zou hebben, had je m vast al gemaakt... dus das ook geen optie. D'r zijn maar weinig onderdelen waar de gemiddelde sleutelaar zijn vingers liever niet aan brand: de versnellingsbak is er 1 van..
-
oh ?? hoezo niet?zit errug simpul inelkoar weut je :P
-
ja van buten wel........maar dr is niemand van t forum die weet waar t an,of kan iemand t hier zelf?
-
Weet wel iemand die een sequetntielente 6 bak had : prototype van een Lupo bak .
Geen idee of die nog te koop is .. Weet Jaap vast nog wel wat hij ervoor vroeg .
Geen 2000 pleuros zover ik weet
-
en dan schakelen zoals bij de fiat stilo abarth. :D
-
Was geen sequentiële bak en ook geen ZESbak, maar een semi-sequentële 5bak, der zat niet voor niks een bult electronica en hydraulica bij!!!
De enige zesbak die (waarschijnlijk) onder een 86© past is een FUT (is de code voor enkelen onder ons) bak. Deze zit inder een LUPO GTI; maar lijkt absoluut NIET op een gewone (085 (dus GEEN 086 voor eventuele slimmerikken)) bak. Deze is van het type 02t
en is dus een afgeleide van de welbekende CORRADO ba(h)(k) :P