Het Polo86c Register
Algemeen forum => Algemeen => Topic gestart door: Aron Faro op ma, 19 aug 2019, 15:29:32
-
hoi mensen,
via een maatje kan ik vanavond een APQ kop fixen, nou vroeg ik me af, is dit zo te gebruiken op een NZ blok?
zijn er verschillen of past het helemaal niet? kan iemand me meer vertellen over dit blokje? :)
Aron
-
APQ zegt me zo helemaal niets. Wat vertelt Google je?
EDIT: Google zegt 1.4 Seat-blok...
Ik vermoed dat je deze kop kunt uitwisselen met de NZ, maar zeker weten doe ik het niet.
-
indd GGerrit, of ie van Seat is weet ik niet, wij trekken hem uit een polo 6N.
Ik heb er ook nog nooit van gehoord, maar we gaan het zien dan -thumbsup- thanks voor de reactie
-
APQ is opvolger van AEX, 1.4 8v 60pk.
Hydrostoter 86c hebben allen een vlakke kop, die APQ heeft compressiekamers in de kop.
Bij een standaard NZ de compressie-verhouding verlagen -gert- => moet je niet willen....
-
Oeh, dat moet je indd niet willen...
-
Hij ligt er net af, miss leuk om ooit een turbo conversie mee te doen door de lagere compressie?
Of eventueel als oefen kop voor het flowen!
Voor een leek als mij altijd leuk om mee te kutten
-
Geen idee op welke compressie-verhouding je uitkomt.
Boutpatroon inlaatspruitstuk is anders.
-
Dan is het alsnog leuk om de kop te bestuderen en eventueel te flowen om daar een gevoel voor te krijgen. :)
-
Maar alsnog bedankt voor de nuttige informatie!
Was erg leuk om er even rap een kop af te trekken, alle sleutel ervaring is welkom natuurlijk