Recente berichten

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 10
21
Projecten / Re: project [ GH-TT-24 ] Polo 2F G40 Genesis
« Laatste bericht door Gekke Gerrit Gepost op vr, 03 sep 2021, 15:55:38 »
Durf ik niet te zeggen. Snelste manier is om het hem zelf te vragen?
22
Projecten / Re: Project [ XK-53-YZ] Grijze Polo coupe 2 1989 "Polo mobiel"
« Laatste bericht door JBM Gepost op vr, 03 sep 2021, 11:51:07 »
Hmm, dat is jammer. Maar wel fijn dat het is uitgesloten uiteraard.
23
Projecten / Re: project [ GH-TT-24 ] Polo 2F G40 Genesis
« Laatste bericht door JBM Gepost op vr, 03 sep 2021, 11:49:47 »
Lekker bezig! Weet jij toevallig of Matthieu nog van die verse paravan-kappen heeft liggen?
24
Projecten / Re: project [ GH-TT-24 ] Polo 2F G40 Genesis
« Laatste bericht door Aron Faro Gepost op do, 02 sep 2021, 09:03:32 »
moet een goed gevoel geweest zijn, en nou lekker rijden -sturen-
25
Projecten / Re: project [ GH-TT-24 ] Polo 2F G40 Genesis
« Laatste bericht door Gekke Gerrit Gepost op wo, 01 sep 2021, 15:21:33 »
Het vervolg: na het voltooien van de nodige geldstromen kwam de kabelboom netjes gereviceerd (alle stekkers schoongemaakt, verbindingen doorgemeten en weggefikte massadraad opnieuw getrokken) en opnieuw ingepakt weer terug.


Dus weer snel naar de auto en monteren maar! (Den Haag - Breda) Goed ingepakt is zo'n kabelboom wel flink wat stugger, maar met een beetje elbow-grease erbij lukte het toch goed.
Na veel pielen en pulken moest ik helaas tot de conclusie komen dat het probleem niet volledig opgelost was. Na de nodige hoofdpijn, tijdelijke telefoondiefstal en het een en ander aan app-contact met deze en gene toch de conclusie getrokken dat -hoewel voorzien van de correcte pinbezetting- het vervangende relais niet de juiste functionaliteit boodt.

Dan maar weer in de buidel tasten en bij MaxRPM een ander relais besteld (daar weten ze in ieder geval de juiste te vinden) in de hoop dat daarmee het probleem ook opgelost zou zijn. Het was tenslotte nog maar een paar dagen tot de kampeermeet in Lunteren... (Breda - Den Haag)

Zo goed als MaxRPM van (G40-)zaken weet, zo slecht is hun verzender: DPD. Altijd gezeik met die gasten!
De bezorger bleef niet wachten tot ik de deur opendeed (ik was gewoon thuis), en dus ging mijn pakket naar het afhaalpunt. Maar dat duurt vervolgens weer 2 dagen, en via de klantenservice kun je niets achterhalen. Meer klanten dan service, zeg maar... Daar ging de planning, tussen de ritjes naar de kartbaan door (Den Haag - Zwolle vv x4)

Uiteindelijk langs Jon gereden met de deal om zijn reserve-relais te kunnen toepassen, waarna hij vervolgens het DPD-goudstuk terug zal krijgen. Zo gezegd, zo gediggiedaan... (Den Haag - Giessen - Breda)
For future reference:


en zowaar: de auto startte!!!
[mov]https://hosting.photobucket.com/images/ab4/Oudelut/IMG_4018.MOV[/mov]
Inmiddels was het echter donderdag tegen middernacht, dus op naar huis (Breda - Den Haag) en in halleluja-stemming naar bed.

Volgende dag weer terug (Den Haag - Breda)
Met de auto hup naar de keuring... Mmm, hij meurt wel een beetje na dat lange stilstaan. Maar goed, op hoop van zegen:


Helaas... Bandje RA, was ongelijk afgesleten en op 1 punt net niet meer APK-proof... Bovendien bleken de koplampen & clignoteurs niet langer beplakt te mogen zijn voor APK. En oh ja.. De CO-waarde lag een beetje te hoog (>10). Kortom: bandjes wisselen, reservelampies steken, en effe goed warm rijden.... Driewerf KAK!, maar met 3 uur vóór laatste afmeldmogelijkheid was Lunteren wellicht nog haalbaar? (<-- eeuwige optimist)  -klus-

Het was echter de vrijdagmiddag waarop het halve land besloot terug te keren van de vakantie die ik niet had gehad, en dus was alleen het verzamelen van de spulletjes al voldoende om alle tijd (en daarmee al mijn positiviteit) te laten verdampen...

Na het weekend, op de laatste (dins)dag van mijn verlof, heb ik de auto opgepikt en naar Mathieu gebracht, om te voorkomen dat de auto weer voor een jaar in de spelonken zou verdwijnen.
En wat volgde woensdag, terwijl ik weer zat te zwoegen op kantoor:


 -klappen-

Wel met het nodige kunst- en vliegwerk van Polo86(C)-Service Brabant om de CO-waarde onder de norm te krijgen. Auto loopt wat rijk...
[mp4]https://hosting.photobucket.com/images/ab4/Oudelut/35e51882-e7af-4af9-9a38-29153ba0867e.mp4[/mp4]

Maar goed, we hebben weer een jaar om daar over na te denken... en 'm eens écht goed warm te rijden?!  -sturen-

26
86(c) Onderdelen aangeboden / Onderdelen Polo 86c
« Laatste bericht door CGH-59 Gepost op ma, 30 aug 2021, 16:40:09 »
Ik heb nog de nodige onderdelen liggen voor de 86c Steilheck. Ramen, deur passagierskant met spiegel, ruitenwisser motor achterraam en dacht ook voor, hoedenplanken zonder gaten en een dikke bak vol met allerlei klemmetjes, schroefjes boutjes nippeltjes.

Prijzen komen we vast wel uit.
27
Projecten / Re: Project [1 - YEP - 749] Polo LX 1981
« Laatste bericht door PoloSimba Gepost op vr, 27 aug 2021, 19:00:28 »
Verdorie, rood lampje van de olie knippert... wat nu weer 🤓😮
28
86(c) Onderdelen aangeboden / gratis af te halen coupe onderdelen 1994
« Laatste bericht door Petervluijn Gepost op vr, 27 aug 2021, 16:53:22 »
hallo.

ik heb nog een hoedenplank liggen voor een 86c. komt uit een coupe van 1994 geen grote gaten voor speakers in gemaakt.
achterklep kleur zwart.
afdekplaat achterklep.



29
Projecten / Re: Project [ XK-53-YZ] Grijze Polo coupe 2 1989 "Polo mobiel"
« Laatste bericht door Aron Faro Gepost op vr, 27 aug 2021, 11:45:01 »
ontsteking met strobo afgesteld - geen verschil

voor de zekerheid ook nog de vollast deellast schakelaar vervangen - 2 schroefjes dus das wel de moeite - ook geen verschil

brandstof druk terug zetten levert ook niks op, de issues blijven gewoon exact hetzelfde

we zoeken weer rustig verder  -thumbsup-


30
Projecten / Re: [ JN-PL-17 ] Polo 2F Prego Extra 1994 "Dagelijkse ".
« Laatste bericht door JBM Gepost op wo, 25 aug 2021, 13:11:30 »
Helaas! Gecondoleerd.. Zonde maar begrijp de keuze.
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 10