Recente berichten

Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]
91
Projecten / Re: Project [ XK-53-YZ] Grijze Polo coupe 2 1989 "Polo mobiel"
« Laatste bericht door JBM Gepost op ma, 09 aug 2021, 18:03:46 »
Hmmm. Misschien inderdaad eens ander injectoren plaatsen of huidige eens ultrasoon reinigen. Is het een verse bobine die je erop hebt zitten? Het zou iets met de ontsteking ook kunnen zijn maar vermoed dat het inderdaad een injectie dingetje is. Valse lucht merk je meestal eerder heftig op lage toerentallen.
92
Projecten / Re: Project [ XK-53-YZ] Grijze Polo coupe 2 1989 "Polo mobiel"
« Laatste bericht door Aron Faro Gepost op ma, 09 aug 2021, 17:26:34 »
geen idee of het koud is, het speelt pas vanaf 5500 toeren ongeveer.

misschien wekt de term inhouden verkeerde gedachtes op. hij bokt niet oid maar je voelt m bij 6300 beetje afzwakken, en bij 6400 klapt alles er weer bij. 6500 is weer afzwakken, bij 6600 komt ie weer....
dit is puur als voorbeeld, het is namelijk compleet willekeurig. geen 1 pull is hetzelfde door dit probleem. soms klapt het vermogen er bij 6k in alsof het Vtec is. en soms komt ie wat geleidelijker bij 5800 al.

t brikkie bokt niet en houd ook niet in onder deze toerentallen. daar loopt ie heerlijk, bovenin ook wel, maar soms is 7k t eind, en soms voel je al dat ie bij 6500 niet meer wilt


93
Projecten / Re: Project [ XK-53-YZ] Grijze Polo coupe 2 1989 "Polo mobiel"
« Laatste bericht door JBM Gepost op ma, 09 aug 2021, 12:34:32 »
Dat inhouden zowel warm als koud?
94
Projecten / Re: Project [ XK-53-YZ] Grijze Polo coupe 2 1989 "Polo mobiel"
« Laatste bericht door Aron Faro Gepost op ma, 09 aug 2021, 10:50:32 »
weer een kleine update
vorige week is de polo voorzien van een AP verlagings set. de TA technix die er onder zat was gaar en had lekke schokbrekers. dit rijd een stukje lekkerder. ook staat de auto net wat mooier op zn wielen nu voor een tikje lager staat en achter een tikje hoger.
tevens ook de achter remmen vervangen dus dat kan er weer even tegen aan.

gister nog lopen kloten met een boutje voor de dynamo spanner, dat stalen ding met die kartels. boutje was losgelopen, en het vast zetten was effe een gekut qua ruimte maar die zit ook weer en gelijk maar de v snaar vervangen.

en voor de rest hou ik me bezig met licht inhouden wat al een tijdje speelt.. ik vermoed dat er of iets is met de injectie, die de hoeveelheid brandstof niet kan bijbeunen oid. vanaf 6k waar al het vermogen te vinden is komt het vermogen af en aan. soms loopt ie met gemak naar 7k de begrenzer in, en soms heeft ie daar wat moeite mee. om een of andere reden word het probleem wel minder voor mijn gevoel. misschien een sproeibeeld wat niet lekker is? we zoeken lekker verder.  -klus-
95
Algemeen / Re: Iemand ooit 17 inch 7j et 35 op een polo 2F (G40) gemonteerd?
« Laatste bericht door kurt Gepost op zo, 08 aug 2021, 20:49:01 »
Bedankt 👍  ik heb nu met 16 inch et 38 omdat het anders niet lukt met de rem klauwen ( g40)
96
Algemeen / Re: Iemand ooit 17 inch 7j et 35 op een polo 2F (G40) gemonteerd?
« Laatste bericht door Hanf Gepost op zo, 08 aug 2021, 19:59:58 »
7x17 past alleen met serieus je wielkasten rollen.
Voren max et27, achter max et17 anders raak je de veerpoot.
Bandenmaat en verlaging is ook nog iets waar je rekening mee moet houden.

Mijn tip. Hou het lekker bij 16". Ziet beter uit en rijd ook beter.
17" onder een 86c rijdt op zn zachtst gezegd 'kak'. Persoonlijk vind ik 17" ook belachelijk uitzien op een 86c. Past totaal niet bij de auto kwa verhouding. Maar dat is natuurlijk kwestie van smaak. Ieder zn ding...

"Dit is mijn uitspraak. Hier moet U het mee doen"

Aldus Meester Visser.
97
Projecten / Re: Project [RP-PS-63] Polo 2F G40
« Laatste bericht door JBM Gepost op zo, 08 aug 2021, 14:35:52 »
Bestelling geplaatst -thumbsup- De drukmeter inclusied aanbouwdelen (VDO) komen binnenkort mijn kant op.
Gelijk 2 nieuwe originele snarensets mee besteld.

Monteren van de 950 snaar gaat dus blijkbaar wel; (Dit kwam ik ergens tegen op een internetshop)
https://www.onlychargeddubs.co.uk/products/shortened-v-belts-g40.html

''These belts are a solid V, no cut outs. This helps in preventing any belt slip. They are tight to fit, require charger tensioner bolt to be fully removed and engine turning over to slide the belts into position''

Mijn gevoel zegt dat ik beter af ben met zo'n dichte riem. Binnenkort nog eens een poging wagen. Een andere methode was om de snaar er om heen te doen maar dan de lader poelie te demonteren (Dan de poelie als laatste monteren met de snaar al in de poelie groef).





98
Algemeen / Iemand ooit 17 inch 7j et 35 op een polo 2F (G40) gemonteerd?
« Laatste bericht door kurt Gepost op za, 07 aug 2021, 23:49:36 »
Ik heb nu 16 inch 7j et 35 op mijn g40
Maar ik zou nog iets groter willen , kan dat ? Iemand ervaring met deze maat ?
99
86(c) Auto aangeboden / Re: Polo IIF Steilheck GT - 1992
« Laatste bericht door Ken Gepost op za, 07 aug 2021, 08:45:25 »
Het is inderdaad een echte GT en dan lijkt de vraagprijs me echt niet te hoog te zijn.
100
Projecten / Re: Project [1 - YEP - 749] Polo LX 1981
« Laatste bericht door PoloSimba Gepost op vr, 06 aug 2021, 13:07:21 »
Luchtfilter is vorig jaar vervangen. Nog niet gecheckt maar heb nog een nieuwe opt schab.
Dus auto warm rijden beter? Ok.
Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]