Auteur Topic: Trekhaak  (gelezen 1446 keer)

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Trekhaak
« Reactie #15 Gepost op: za, 23 apr 2005, 00:21:12 »
Zeker niet met wat je mag trekken, want zoveel is dat niet...

Valt wel mee, ben nog steeds niet doof  -uitlachen-

   
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Trekhaak
« Reactie #16 Gepost op: za, 23 apr 2005, 12:01:36 »
beter een vermoeide pols dan een gespannen zak  -prut-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jerome

  • Non-Register lid
  • Berichten: 66
  • Geslacht: Man
  • Jeroen Verlinden
Trekhaak
« Reactie #17 Gepost op: ma, 16 mei 2005, 12:21:19 »
om nog even terug te komen op het trekhaak verhaal: ik had gisterenavond even tijd dus dacht om de trekhaak maar eens te gaan monteren. Maar zoals altijd lukt dat niet meteen. Ik zal proberen mijn probleempje te omschrijven. De trekhaak zelf zit vastgelast op een plaat, die plaat zit weer vastgelast op de koker die in de bumper komt. Maar als versteviging zijn er 2 plaatjes op z'n kant vastgelast op de plaat met de uiteindes tegen de koker en tegen de trekhaak. Aan iedere kant van de trekhaak 1, dus die plaatjes staan in een V-vorm vanaf de trekhaak naar de koker.
Nu is het probleem dat deze 2 plaatjes tegen de "balk" (U-profiel) in de bumper komen. en daarom krijg ik de bumper niet over de trekhaak koker heen.
ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel, ik heb een plaatje van de trekhaak via brinkweb.com, hier de link (als dat werkt): http://www.brinkweb.com/attachm....pdf

Weet iemand wat ik bedoel en hoe ik dit kan oplossen? Of zou het normaal gesproken toch moeten passen, en ligt het eraan dat mijn bumper wat scheef is doordat er ooit tegen een paaltje aangereden is?

PS: ik heb een polo 2 steilheck van 1987, trekhaak is brink type 1190, dus zou moeten passen.

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: Trekhaak
« Reactie #18 Gepost op: za, 06 dec 2008, 16:38:58 »
Even over het verhaal trekhaak terug te komen. Past een 2F steilheck trekhaak ook op een 2F coupe?
Derby 1F 1981 in aanbouw.