Auteur Topic: Even wat vraagjes  (gelezen 1906 keer)

Offline Ron polo1f

  • Non-Register lid
  • Berichten: 116
  • Geslacht: Man
Even wat vraagjes
« Reactie #15 Gepost op: zo, 30 jan 2005, 13:05:08 »
withstupid ......en daarom word je dan ook met regelmaat naar een her-oriëntatie cursus gestuurd.
fuck stock.....................customize

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Even wat vraagjes
« Reactie #16 Gepost op: zo, 30 jan 2005, 19:43:59 »
conclusie? One-Man garages zijn qua APK toch vaak net ff relaxter?  

Geen idee. Heb al heeel wat apk'tjes achter de rug, en was meestal pas tevreden als ie zonder veel gezeur werd goedgekeurd.....
Kwik-fit: (ja ook ik).. APK 'ok', service zwaar onder de maat: CO afstellen bleken ze niet te kunnen: door de keuring kwam ie wel, maar stationair lopen ho maar
'3 man garage': Aantal reparaties waaronder remschijven; na heel veel schijven bleken de klauwen gewoon toe te zijn aan de staalborstel. Niet echt kundig dus qua 'Polo'
Bandenboer: Geen klagen, maar errugh precies; peertjes in de verstralers moesten er echt uit: niet alleen in geval van steekproef.
one-man-om-de-hoek; Pas 1 keer geweest, geen klagen, niet goedkoop, wederom CO probleem: niet stationair na de keuring..


Ach weet je wat t is: 1 keer per jaar moeten er vreemden aan je auto zitten. Liever niet, maar noodzakelijk kwaad...
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Even wat vraagjes
« Reactie #17 Gepost op: zo, 30 jan 2005, 20:24:35 »
conclusie? One-Man garages zijn qua APK toch vaak net ff relaxter?  

Geen idee. Heb al heeel wat apk'tjes achter de rug, en was meestal pas tevreden als ie zonder veel gezeur werd goedgekeurd.....
Kwik-fit: (ja ook ik).. APK 'ok', service zwaar onder de maat: CO afstellen bleken ze niet te kunnen: door de keuring kwam ie wel, maar stationair lopen ho maar
'3 man garage': Aantal reparaties waaronder remschijven; na heel veel schijven bleken de klauwen gewoon toe te zijn aan de staalborstel. Niet echt kundig dus qua 'Polo'
Bandenboer: Geen klagen, maar errugh precies; peertjes in de verstralers moesten er echt uit: niet alleen in geval van steekproef.
one-man-om-de-hoek; Pas 1 keer geweest, geen klagen, niet goedkoop, wederom CO probleem: niet stationair na de keuring..


Ach weet je wat t is: 1 keer per jaar moeten er vreemden aan je auto zitten. Liever niet, maar noodzakelijk kwaad...

goh dat ken ik ,alleen ik zeg wat ze bij ons aan mijn auto mogen vervangen en wat ik zelf doe  withstupid
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Even wat vraagjes
« Reactie #18 Gepost op: zo, 30 jan 2005, 20:25:45 »
maar liever een precieze keuring waarvan ik weet dat ie echt goed gekeurd is ,dan een goed keur van door de vingers zien (artikel 5)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .