Auteur Topic: verschil tussen MH en 3F kop ?  (gelezen 5685 keer)

Offline JR_berry

  • L86C-0219
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 219
  • Geslacht: Man
  • Berthold Cooreman
    • huidig project
Re: verschil tussen MH en 3F kop ?
« Reactie #15 Gepost op: do, 23 jan 2014, 11:48:22 »
@ Steilheck, dat is met die elektrische pompjes van rode de 0,13 bar als ik het mij nog goed herinner. heb gans die topic eens doorlezen maar is al even geleden ondertussen

@ Kurt, is goed en als er geen gat meer is zo veel te beter  -thumbsup-
polo 86c 2f Alpineweis      40kw/55pk huidig project

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.535
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: verschil tussen MH en 3F kop ?
« Reactie #16 Gepost op: do, 23 jan 2014, 12:23:53 »
Gat voor brandstofpomp MH (en sleeptuimelaars) zit op de kop. Aangedreven door de nokkenas (mechanisch dus).
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.910
  • Geslacht: Man
Re: verschil tussen MH en 3F kop ?
« Reactie #17 Gepost op: do, 23 jan 2014, 18:07:08 »
Dan zou het anders iets van een NZ kop of zo kunnen wezen.
Of voor belgie zou VW dan een MH met injectie hebben gemaakt. :D
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: verschil tussen MH en 3F kop ?
« Reactie #18 Gepost op: do, 23 jan 2014, 20:10:42 »
Of ooit een onderblok gewisseld ..... als er geen gat in de kop zit hoef je ook niets af te dichten  -thumbsup-
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline JR_berry

  • L86C-0219
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 219
  • Geslacht: Man
  • Berthold Cooreman
    • huidig project
Re: verschil tussen MH en 3F kop ?
« Reactie #19 Gepost op: do, 23 jan 2014, 21:54:14 »
dit is  de kop waar het om gaat
polo 86c 2f Alpineweis      40kw/55pk huidig project

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.535
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: verschil tussen MH en 3F kop ?
« Reactie #20 Gepost op: do, 23 jan 2014, 22:03:41 »
Nee, dit is de brandstofpomp waar het om gaat...!  -gert-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.910
  • Geslacht: Man
Re: verschil tussen MH en 3F kop ?
« Reactie #21 Gepost op: do, 23 jan 2014, 22:45:04 »
:D
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline JR_berry

  • L86C-0219
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 219
  • Geslacht: Man
  • Berthold Cooreman
    • huidig project
Re: verschil tussen MH en 3F kop ?
« Reactie #22 Gepost op: do, 23 jan 2014, 22:52:51 »
Pomp of geen pomp  -nana-
Ik weet nu hoe die er uit ziet en hoe ik de flens moet maken
Maar toch bedankt voor de hulp en tips en moest er iemand wete welke kop het is mag het altijd even posten
polo 86c 2f Alpineweis      40kw/55pk huidig project

Offline kurt

  • Non-Register lid
  • Berichten: 934
  • Geslacht: Man
  • kurt de wever
Re: verschil tussen MH en 3F kop ?
« Reactie #23 Gepost op: vr, 24 jan 2014, 11:15:50 »
Yep ik was dus verkeerd...