Hallo mensen, dank voor de antwoorden!
Ik heb in de winter de verdelerkap en rotor vervangen, wat me toen op viel was een soort witte aanslag op de contactpunten van de verdelerkap. Na het vervangen van de kap was deze aanslag binnen een dag of drie rijden weer terug dus dacht dat wel zo zou horen (ik zal er eens een foto van maken). Ik zal in ieder geval een setje nieuwe bougieskabels halen, de bougies zijn ook in de winter vervangen.
Als we dan toch bezig zijn met zaken vervangen zal ik de blauwe temperatuursensor ook maar vervangen, ik heb de huidige sensor wel gemeten en in principe was deze goed (2,5K Ohm bij 22 graden), maar goed better safe than sorry
Ik zal ook eens een controle uitvoeren met remmenreiniger om te kijken of er geen valse lucht wordt aangezogen.
De warmeluchtvoorziening lijkt ok, de slang zit aangesloten op het spruitstuk en de regelklep lijkt het te doen, kan nog wel contoleren of de klep inderdaad verder open gaat als de lucht kouder is.
Hmmm, ik voorzie wel een probleem, om te checken of de reparaties werken moet ik toch wel een stukje rijden richting de noordpool.....dat terwijl de vakantie eigenlijk richting het zuiden was gepland.
Mochten er nog andere ideeën zijn dan hoor ik het graag.
Groet
Sander