Auteur Topic: Levensduur injectoren  (gelezen 604 keer)

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Levensduur injectoren
« Gepost op: do, 21 jan 2010, 20:56:48 »
Wat is een gebruikelijke levensduur voor injectoren (van een G40)?
Hangt ongetwijfeld af van diverse factoren, zoals de kwaliteit van de gebruikte brandstof en filters.
Zijn er, die factoren in aanmerking nemend, ervaringsgegevens bekend?

Kom met wat zoeken niet veel verder dan:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PrinsAutogas
• OEM kwaliteit injectoren
• Levensduur van minimaal 290.000.000 cycli of 240.000km., 2 jaar onbeperkte garantie!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Problemcar
V. Ik vroeg mij af of iemand hier weet wat de gemiddelde levensduur van een injector is?dat wel in km
A. nou zo n 500000 km als er geen troep getankt wordt. groetjes jan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gerelateerd topic ->

« Laatst bewerkt op: do, 21 jan 2010, 21:29:09 door KoenG40 »

Offline dies2000

  • Non-Register lid
  • Berichten: 107
  • Geslacht: Man
  • domenic sanders
Re: Levensduur injectoren
« Reactie #1 Gepost op: do, 21 jan 2010, 21:05:15 »
ik heb er laatst iets over gelezen dat bij gemiddeld gebruik van benzine (3xeuro95 tanken en 1x98 ) dat de levensduur zo een beetje 150.000 km is
IK BEN MIJN EIGEN BAAS !!! tenzij mn vrouw anders zegt

Offline Sieperman

  • L86C-0151
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.044
  • Geslacht: Man
  • Siep Anne Visser
Re: Levensduur injectoren
« Reactie #2 Gepost op: vr, 22 jan 2010, 01:05:13 »
Ik denk dat dit lastige materie is.
Sommige motoren lopen zo 5 ton zonder problemen, andere hebben met twee ton de leg al uit. En dan hangt het er ook nog van af welke soort injectie wordt gebruikt, worden de injectoren per stuk of per twee aangestuurd? dat scheelt al heul vaak open en dicht, om nog maar te zwijgen over monopissers.
Het lijkt me dat je ze gewoon beter kunt testen / vervangen als je ze niet vertrouwd.
Oo=o=oO