Auteur Topic: Knipperlicht,  (gelezen 539 keer)

Offline Retropollo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 148
  • Thijs Hanf
Knipperlicht,
« Gepost op: za, 30 jan 2010, 20:09:01 »
Nadat ik me auto eens wilde starten naar een lange winter slaap viel mij dus op dat mijn knipperlicht links voren niet werkte, ik meteen de zekering gecheckt maar die waren oke, toen ben ik maar begonnen met door meten en al gauw merkte ik dat er geen stroom op de stekker van het linker knipperlicht stond, Naar dat  ik dus alles had door gemeten in de motor ruimte tot aan de zekering kast ben ik verder gegaan   achter het dashboard, zo als te zien op de foto geeft de groene pijl  de plus kabel voor de linker knipper aan en de blauwe pijl voor de rechter kant de bruine pijl  dat is mij eerste probleem, dat kroon steentje heb ik er zelf tussen gezet om ff te checken of ik geen kabelbreuk had, maar mij vraag is dus wat komt et in plaats van dat kroonsteentje, dit was bij afgetape, en uiteraard  de verder vraag is waar het probleem ligt van het hele verhaal

Offline dies2000

  • Non-Register lid
  • Berichten: 107
  • Geslacht: Man
  • domenic sanders
Re: Knipperlicht,
« Reactie #1 Gepost op: vr, 05 feb 2010, 07:45:15 »
misschien het relais van je knipperlicht vastgerot je kan proberen om het relaisblok een paar zachte tikken te geven
en eventueel te luisteren of je wel het relais hoort tikken
IK BEN MIJN EIGEN BAAS !!! tenzij mn vrouw anders zegt

Offline Hanf

  • L86C-0188
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.378
  • Geslacht: Man
  • Hanf
Re: Knipperlicht,
« Reactie #2 Gepost op: vr, 05 feb 2010, 18:13:41 »
Het probleem is al opgelost waarschijnlijk zat er ergens een lost contact ergens bij het contact slot, want toen we het hele stuur en hendels losgehaald hadden deed alles het opeens weer...... -gert-