Auteur Topic: project [ NB-69-DF ] polo coupe `85  (gelezen 14870 keer)

Offline abje

  • L86C-0176
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.186
  • Geslacht: Man
  • Albert Steur
    • fantasy radio
Re: project [ NB-69-DF ] polo coupe `85
« Reactie #75 Gepost op: wo, 02 mrt 2011, 20:42:41 »
hoi ramon

ja ik heb deze pas net maar als ik mag kiezen deze of een g40 ......... ga ik toch twijvelen  -dunno-

ik wil voor deze 500 euro hebben zo als hij er nu bij staat .
als iemand zelf velgen meeneemt en de ronal velgen hier blijven kan er natuurlijk wat van de prijs af

Dat meen je niet, deze heb je ook maar net -dunno- . Maar een G40  -thumbsup- , die staat hier ook wel ook op t verlanglijstje. Hoop dat je voor de polo2 ook weer iemand vind. Trouwens Ab, wat voor een prijs heb je in gedachten? Niets voor mij....

groet Ramon

Offline abje

  • L86C-0176
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.186
  • Geslacht: Man
  • Albert Steur
    • fantasy radio
Re: project [ NB-69-DF ] polo coupe `85
« Reactie #76 Gepost op: wo, 02 mrt 2011, 20:45:40 »
vrouwtje rijd al in een passat variant tdi (130 pk) en de stapt niet gauw voor de lol in de polo  -uitlachen-

heb wel gedacht om deze dan ook te houden .
maar dan staan er drie auto`s van mij in de straat waarvan er 2 bijna nooit gebruikt worden .......
vind 2 auto`s wel genoeg  en denk dat de rest van de straat er ook zo over denkt  -thumbsup-

Fijne vrouw Ab!  -thumbsup-

Deze Polo houden voor je vrouwtje! En voor de lol ....

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: project [ NB-69-DF ] polo coupe `85
« Reactie #77 Gepost op: wo, 02 mrt 2011, 20:46:32 »
Ik zou gewoon een polog40 aanschaffen en deze gewoon erbij houden. Laten we eerlijk wezen kost toch geen drol. Maar aan de andere kant je kunt hem natuurlijk niet wegzetten he.

ik zou m wel over willen nemen, maar kan het nu gewoon niet missen en de polo1 kost me straks nog genoeg aan verf, grondlak en schuurpapier.....
« Laatst bewerkt op: wo, 02 mrt 2011, 20:55:09 door sprint26 »
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline abje

  • L86C-0176
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.186
  • Geslacht: Man
  • Albert Steur
    • fantasy radio
Re: project [ NB-69-DF ] polo coupe `85
« Reactie #78 Gepost op: wo, 02 mrt 2011, 21:13:08 »
kost inderdaad geen drol , maar dan staat hij hier in de straat alleen maar weg te rotten .
ik rij al weinig en als ik dan ga rijden weet ik bijna zeker dat ik dan de g40 pak inplaats van deze .
dan staat hij er dus alleen om te staan  -gert-
das leuk als je een garage hebt maar nu zie ik daar het nut niet van in eerlijk gezegt

Ik zou gewoon een polog40 aanschaffen en deze gewoon erbij houden. Laten we eerlijk wezen kost toch geen drol. Maar aan de andere kant je kunt hem natuurlijk niet wegzetten he.

ik zou m wel over willen nemen, maar kan het nu gewoon niet missen en de polo1 kost me straks nog genoeg aan verf, grondlak en schuurpapier.....