Nou wat het probleem is, ik wil hem helemaal niet kwijt maar hij heeft aandacht nodig waar ik nu geen tijd voor heb. Dan staat hij op mijn werk maar door de drukte staat hij in de weg waardoor hij steeds naar buiten word gezet. daar staat hij dus komende winter steeds in de regen enz. Dat kan de auto nu niet hebben. het is of nu weg zetten of nu opknappen. dat laatste word hem niet nu. Weg zetten kost een extra garage dus is verkopen aan iemand die wel de tijd er voor heeft een optie... Maaaar ik heb ook een lege boven verdieping.. En nu is het idee ontstaan hem daar zien te krijgen. De boven verdieping word niet gebruikt, is 120m2 groot en word iedere maand al betaald terwijl er niks mee gebeurd. Dus is het nu uitzoeken of het mogelijk is om de auto daar boven te krijgen. Dat gaat alleen betekenen dat je hem niet meer zomaar op een mooie dag tevoorschijn haalt omdat dat een hele klus zou zijn. Als ik de auto dus boven kan krijgen dan zou hij er ook voor langere tijd komen te staan maar staat dan altijd droog en zal niet gauw slechter worden.
MAargoed nog niks is zeker en we gaan het de komende tijd horen of het haalbaar is met een lift of wat dan ook.