Omdat XX-37-HR nu in bezit is van mijn ex,ga ik in mijn topic wat zaken bij houden wat betreft deze auto.
Om nou compleet een nieuwe topic voor aan te maken vindt ik wat overdreven.
Vandaag al een kleine aanpak gedaan met wat betreft onderhoud.Ze heeft volgens de vorige eigenaars geen service laat staan een poetsbeurt gehad.
Vanaf dag 1 dat we haar hebben opgehaald liept ze niet zo lekker,eenmaal in Arnhem aangekomen thuis maar eens gereedschap gepakt en onder de kap gedoken.
Als eerste maar eens gekeken naar de stand van de bougie's, 3 daarvan waren goed maar van cilinder 2 was zwart.
Dus schoot mij te binnen dat Serge ooit eens een topic had gemaakt over bougie's.
Ik had nog wat gebruikte liggen en 1 vervangen met de hoop dat het opgelost zou zijn,maar dat was dus niet het geval.
Ondertussen heeft me ex nieuwe bougie's,verdeler plus verdeler-rotor gehaald zodat ik vandaag dat kon vernieuwen.Maar ook daardoor ging ze niet beter lopen.
Het verhaal over kapotte injector bleef maar door me kop spoken.Dus maar eens de stekker van de 2e injector los gemaakt om te kijken hoe dat vast zit zo'n injector.
Na het terug doen van de stekker toch maar weer eens gestart en
In eens liep ze zoals een NZ hoort te lopen.
Komende dagen worden de bougie-kabels vervangen en ga ik kijken of dat matte rood om te zetten is naar glans.