Gezocht, gevonden en bevestiging.
Setup wordt (in het kort):
AAV onderblok met GK zuigers => standaard 86c componenten
421 Italiaans uitlaatspruitstuk, rest uitlaatlijn nader te bepalen => standaard 86c component, gezien de ruime verkrijgbaarheid
Bewerkte 3F kop met 3F as met grootste lift => standaard 86c component
DIGNITION ontsteking, aangepast om RON 95 te kunnen tanken => standaard 86c component
Motorfietscarbs => standaard 86c component
Vandaag onderblok uit elkaar gesleuteld.
Twee meter stalen pijp nodig om de krukaspoeliebout los te krijgen, met een stuk draadeind tussen onderblok en krukaswangen om de blokkeren.
Hoonsporen nog goed aanwezig maar toch even naar de revisie boer om te meten, te wassen en te vlakken.
Verder besloten om zelf een verstelbaar nokkenastandwiel te maken. Lijkt me leuk om te doen. Pa heeft de draaibank en de kennis daarvoor en ik het internet met de info over hoe of wat.