Auteur Topic: Kleine vragen-topic (v2.0)  (gelezen 80110 keer)

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #465 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 12:44:41 »
Kleine vraag: wil iedereen elkaar even in zijn/haar waarde laten? -ja-
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline JTG

  • L86C-0152
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.396
  • Geslacht: Man
  • Theunis Geertsma
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #466 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 13:28:50 »
nog een paar jaartjes en dan doet Richard dit zelf ook -nana- :)

... en anders Luc -dunno-

...een  -hug-
vw,vw,vw,mercedes en seat

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #467 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 13:33:00 »
Kleine vraag: wil iedereen elkaar even in zijn/haar waarde laten? -ja-

{sarcasme-mode on} Beleidswijzigingen via de beheerders, lijkt me? :D -gert- {sarcasme-mode off}
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #468 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 17:13:14 »
Ja daar hoort wel een rubbertje om heen dus ff langs een willekeurige onderdelenboer gaan voor een rubberen o-ringetje kost nog geen 50ct waarschijnlijk ;)

Garageman is er nooit op vrijdag. Daarom met de peilstok even naar een buurtgarage even verderop gelopen. De Chēkù wén aldaar vond in een zwart doosje met doorzichtig dekseltje met wel 10x20=200 rubber ringetjes een mooi goed passend exemplaar à precies EUR 0,50. "Is wel belangrijk. Als lingetje niet goed is zuigt motol bij sommige auto's zoals BMW valse lucht en loopt dan niet lekkel." Afijn, als bij mijn motor de 'lekkage' via de peilstokbuis maar verholpen is.

foro 1: ringetje om peilstok
foto 2: oliespoor na 400 km rijden ZONDER ringetje
foto 3: distributiekap schoongeveegd.

Volgende week foto 4: na 400 km rijden MET ringetje.

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #469 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 17:22:19 »
overigens, JJ, jij had de leiding mee kunnen nemen.
Nee ik wilde gewoon weten hoeveel meter ik moest kopen, omdat ik niet te kort wil komen. Sowieso ga ik er niet zelf aan beginnen ivm geen felsapparaat en geen zin erin dat t straks misschien niet meer werkt door onervarenheid. nee daar wordt een afspraak voor gemaakt met richard. Gelijk nieuwe remslangen, hoofdremcilinder en remklaiuwen erop. Ik doe t wel goed.

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #470 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 18:48:19 »
Pffff....word een beetje moe van die gast.
@ koen.....ik ben benieuwd over 400km  :)
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #471 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 19:09:16 »
overigens, JJ, jij had de leiding mee kunnen nemen.
Nee ik wilde gewoon weten hoeveel meter ik moest kopen, omdat ik niet te kort wil komen. Sowieso ga ik er niet zelf aan beginnen ivm geen felsapparaat en geen zin erin dat t straks misschien niet meer werkt door onervarenheid. nee daar wordt een afspraak voor gemaakt met richard. Gelijk nieuwe remslangen, hoofdremcilinder en remklaiuwen erop. Ik doe t wel goed.
ik zeg het nu voor de derde en laatste maal 2ROLLEN VAN 5METER MET DE BIJBEHORENDE NIPPELS .
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #472 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 19:10:56 »
@koen zal wel snor zitten dat ringetje .en anders heb je voor erg weinig een cockringetje (zit wel ernstig krap dan ):D
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #473 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 19:18:22 »
overigens, JJ, jij had de leiding mee kunnen nemen.
Nee ik wilde gewoon weten hoeveel meter ik moest kopen, omdat ik niet te kort wil komen. Sowieso ga ik er niet zelf aan beginnen ivm geen felsapparaat en geen zin erin dat t straks misschien niet meer werkt door onervarenheid. nee daar wordt een afspraak voor gemaakt met richard. Gelijk nieuwe remslangen, hoofdremcilinder en remklaiuwen erop. Ik doe t wel goed.
en jij had ook met je luie pens op de grond even je rolmaatje kunnen gebruiken ,niet wijzen met dat vingertje . ik weet de lengtes ook niet uit mijn hoofd ,ik schat in wat ik nodig heb ,reken wat extra .en dan ga je aan de gang ,beter overhouden dan te kort komen .klim eens van je pc af en wees eens inventief en haal die plaat voor je kop weg en luister npou eens ipv moeilijk doen , wordt wel ernstig vervelend zo .
 dat je bezig bent met je remmen een volle 10 ,dat je hulp inschakelt een volle tien , dat je gewoon adviezen en raad in de wind slaat ,sukkel .

moet je niet doen ,wil je graag helpen ,maar zo is de lol er snel van af
wat je ook nodig hebt is een openringsleutel 11, neem gelijk een half litertje dot4 mee
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #474 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 19:26:21 »
@koen zal wel snor zitten dat ringetje .en anders heb je voor erg weinig een cockringetje (zit wel ernstig krap dan ):D

Goh, Koen heeft ineens een heel hoog stemmetje -uitlachen-
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #475 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 21:45:02 »
ik zeg het nu voor de derde en laatste maal 2ROLLEN VAN 5METER MET DE BIJBEHORENDE NIPPELS .

i read that, ik gaf enkel verduidelijking waarom ik het vroeg. Ik hou niet van antwoorden die zeggen dat ik t zelf maar moet uitzoeken. Ik vraag zulke dingen niet voor niets. Maar jullie maken daar zo'n stampij van altijd en gaan om andere dingen mekkeren. Jullie geven mij daar de schuld van. Maar als je anders reageert op mij (lees met meer respect en begrip voor wat ik bedoel, en met de gedachte dat ik wel degelijk zelfonderzoek heb gedaan, want dat doe ik altijd) ben ik wel de laatste die een advies in de wind slaat. Nee ik gebruik altijd alle adviezen. Sowieso wilde ik eerst precies de lengte kopen. Dat is niet verstandig, naar advies hier, dus vraag ik hoeveel ik dan wel nodig heb. Maar dat moet met veel omwegen eruit geperst worden.
Ach ik kan t allemaal wel uitleggen en dat steeds blijven doen, maar getuige de kinderlijke reacties die jullie teruggeven op een normale vraag of een normale reactie, heeft t toch geen zin om dat uit te leggen. Kinderen snappen dat gewoon niet...

En daarmee is de kous af. Kijk naar je eigen gedrag voor je een ander bestempeld op iets wat je zelf eigenlijk doet.

@koen: ben je er al achter wanneer die misschien verloren is gegaan? of wellicht ligt ie nog ergens in het carter of een oliefilter? (of heeft er ooit gelegen toen ie afbrokkelde ofzo) Vind het namelijk vreemd dat ie afwezig was. Iig is het probleem opgelost -thumbsup-

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #476 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 21:58:13 »
toe maar.


edit: persoonlijkke emotionele invulling verwijderd.
Er wordt al genoeg over en weer ingekleurd en voor andere ingevuld op basis van meningen en belevingen.....

zucht..

@ rutger: als de manier van antwoorden niet bevalt: misschien niet vragen
@ allen: als je zijn reactie niet waardeert. dan laat het antwoorden aan een ander over.

Verder ga ik er gewoon niet (meer) op in.
(krijg ik toch alleen maar een opmerking over dat ik als een soort heilig boontje zit te prediken. en dat pretendeer ik zeker niet te zijn.)

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #477 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 22:04:29 »


En daarmee is de kous af. Kijk naar je eigen gedrag voor je een ander bestempeld op iets wat je zelf eigenlijk doet.

On that bombshell....


Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #478 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 22:08:55 »
maar martijn: het was toch ook het kleine vragen topic  :)

brings back memories van toen ik nog jong was..... heel jong  -thumbsup-

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: Kleine vragen-topic (v2.0)
« Reactie #479 Gepost op: vr, 17 jun 2011, 22:25:00 »
(...)
@koen: ben je er al achter wanneer die misschien verloren is gegaan? of wellicht ligt ie nog ergens in het carter of een oliefilter? (of heeft er ooit gelegen toen ie afbrokkelde ofzo) Vind het namelijk vreemd dat ie afwezig was. Iig is het probleem opgelost -thumbsup-

Geen idee hoe lang dat ringetje al weg was.
't Probleem van 'het verdwenen ringetje' is nu idd opgelost.
Maar of de 'lekkage via de peilstokbuis' nu ook verholpen is zal dit weekend blijken (na 300 km rijden)..