De laatste tijd als ik flink rem begint mijn handrem ledje te branden hoe ken dit nou weer
of je remolie niveau is te laag of er zit een vuiltje bij je handrem schakelaar.
Precies: Wie zegt dat 't alleen een 'handrem' lampje is?
Bij een luxe polo is het tevens het verklikkerlampje voor een te laag vloeistof niveau in het remvloeistofreservoir. Meestal gaat t lampje oók branden als je de motorruimte hebt uitgespoten bij de wasstraat.
wat zit er afgezien van dat beugeltje dan veschil aan de waterpijp?
Thermostaathuis moet ik dus even vergelijken gezien die uit een golf komt.
Welk verschil? Tussen NZ en NZ -> Staal of plastic. Gewijzigde fabricage; plastic waarschijnlijk goeikoperder.
Tussen AAV en NZ: slang-aansluiting voor spruitstukverwarming misschien?
---
Overigens: Het kleine vragen topic gaat binnenkort sluiten.
Na intern overleg en opmerkingen vanaf het forum; Het kleine vragen topic voegt niet zoveel toe: Ja, kleine vragen zijn zo gesteld, maar de terugvindbaarheid is erg laag. Er lopen meestal meerdere vragen door elkaar heen, wat tot verwarring leidt en de meeste vragen zouden eigenlijk gewoon een eigen topic mogen hebben. Dat 'eigen topic' is er meestal zelfs al wel. Een klein vraagje is sneller gesteld dan een antwoord gezocht..