Want ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit 'normaal' is.
Je ziet die topmoer en schotel duidelijk heen en weer bewegen. Dit lijkt me niet de bedoeling.
Ho wacht: Niet 2 dingen door elkaar halen: Als alles goed vast zit, geen speling (te veel) heeft etc etc,.. dan rammelt er niets in de wielophanging. De stand van de bovenste schoteltjes zoals op de foto van de vorige pagina is wèl normaal.
Ditjes en Datjes
Zaken om te controleren: De 'sleufjes' moer ONDER de schoteltjes: Deze zet je 't beste vast als de auto op z'n wieltjes staat: Wil nog wel eens niet helemaal aan zitten na het monteren.
Op de foto: 3e van links:
Deze zet het toplager vast aan de bovenkant van de schokdemper. Als deze ruimte heeft, wil de boel nog wel eens daar gaan draaien bij het sturen ipv het toplager zelf.. Dat wil je niet, geeft lawaai en herrie.
Volgende: De moer bovenop de veerpoot: Deze sluit de schokdemper in de voorpoot op: Als deze niet goed vast zit, of er is en vulbus/ring vergeten,. dan rammelt de schokdempers los in de voorpoot. geeft herrie en lawaai. (let op: geen lawaai en herrie: nuance verschil
)