Auteur Topic: Voorpoten  (gelezen 1353 keer)

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Voorpoten
« Gepost op: di, 21 jan 2003, 23:09:48 »
Vanavond weer eens een avondje geklust en er alleen maar op achteruit gegaan.......  :(
In het kort: schokdempers Derby versleten -> G40 poten gekocht -> zag er allemaal hetzelfde uit -> G40 poten erop gezet -> is niet hetzelfde....remmen zitten muurvast -> G40 poten er weer af -> Gaat er niet meer af!! Stuurstang zit echt muurvast aan de poot!! Verschillende steeksleutels en schroevendraaiers gesloopt aan die *@|?!*#!!-stang
Ik ben maar gestopt voordat ik met Polo's en Derby's ben gaan gooien. Morgen weer een dag.

 -angry-   -angry-   -angry-


PS Iemand nog poten liggen voor polo's met de "oude" remklauwen?  :(
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Voorpoten
« Reactie #1 Gepost op: wo, 22 jan 2003, 18:32:35 »
In het kort: schokdempers Derby versleten -> G40 poten gekocht -> zag er allemaal hetzelfde uit -> G40 poten erop gezet -> is niet hetzelfde....remmen zitten muurvast -> G40 poten er weer af -> Gaat er niet meer af!! Stuurstang zit echt muurvast aan de poot!! Verschillende steeksleutels en schroevendraaiers gesloopt aan die *@|?!*#!!-stang
Ik ben maar gestopt voordat ik met Polo's en Derby's ben gaan gooien. Morgen weer een dag.



PS Iemand nog poten liggen voor polo's met de "oude" remklauwen?  :(

Oude remklauwen met "vierkante" blokken eraf doen en vervangen door de nieuwere "VW I" of "VW II" (=G40) remklauwen. Probleem over en remt aanzielijk beter!

 :D
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline alfred

  • Non-Register lid
  • Berichten: 810
Voorpoten
« Reactie #2 Gepost op: wo, 22 jan 2003, 19:51:00 »
douwe moet je morgen werken?..... ik kom waarschijnlijk ff langs....