Auteur Topic: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40  (gelezen 103252 keer)

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #135 Gepost op: ma, 20 jun 2011, 13:06:01 »
bosch of ngk of beru. Als je de verkeerde boegies erin hebt, verbranden ze toch wel  -nana-

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #136 Gepost op: ma, 20 jun 2011, 14:08:26 »
Heren Heren!

Ik wil de motor absoluut niet tunen: Daar heeft ie toch echt te veel kilometers voor achter de kiezen: het risico op schade en de revisie zouden vervolgens van de hobby een looienkogel aan het been maken.

Ik pak dus de standaard spullen voor de standaard motor en ga de motor voorlopig niet extreem belasten: Eerst maar eens kijken wat voor vlees we in de kuip hebben :)

Bsoch W5DTC it shall be. 
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #137 Gepost op: ma, 20 jun 2011, 18:45:26 »
Dik besteld: Inhoud van verdeler: Blijkt inderdaad speciaal spul te zijn..  met een andere openingsafstand tussen de vensters en weet ik wat nog meer.

Daarnaast: alle filters en nieuwe bougies bij de dealert..  -boehoe- auwa. Morgen binnen.
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Hanf

  • L86C-0188
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.378
  • Geslacht: Man
  • Hanf
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #138 Gepost op: ma, 20 jun 2011, 18:50:13 »
Zal je volgende week wel wat sponsoren -nana-

Offline Sander Beer

  • Non-Register lid
  • Berichten: 317
  • Geslacht: Man
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #139 Gepost op: ma, 20 jun 2011, 20:12:19 »
bosch of ngk of beru. Als je de verkeerde boegies erin hebt, verbranden ze toch wel  -nana-

als je geluk hebt verbranden de boegies maar er kan nog meer mis gaan hoor

dat is wel lekker zeldzaam zo'n echte 2 g40
succes ermee

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #140 Gepost op: ma, 20 jun 2011, 21:02:40 »
haal de bougies bij de dealer (ik weet hun huisleverancier )

en voor de ngk is het BP7EVX, ga dan wel even zitten als je de prijs hoort .
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #141 Gepost op: ma, 20 jun 2011, 21:07:57 »
bosch of ngk of beru. Als je de verkeerde boegies erin hebt, verbranden ze toch wel  -nana-
waren de standaard bougies omgenummerd voor de bkr6et  die ik normaliter gebruikte in mijn golf gti toendertijd (brezan had toen geen ngk op voorraad en ik moest en zou de bougies vervangen ivm een meeting induitsland )resultaat bougie op cylinder 3 weggebrand , stukje uit de uitlaatklep weggebrand en pitten in de zuiger .hiervoor met ngk bougie geen enkel probleem . brezan wilde toendertijd niks met garantie doen ,ja de bougie vervangen (duuh )
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #142 Gepost op: di, 21 jun 2011, 08:26:36 »
Hoppa: Gisteravond samen met Marcel tot 02:00u zitten te kauwen op de spagettiebende.

Kabelboom uit 1985/6 pas gemaakt voor deze uit 1987.   Scheelde net genoeg om er hoofdpijn van te krijgen...


- Mistlampen: Zaten compleet anders aangesloten: Op hoop van zegen. De ene kabelboom uitgevoerd met een relais voor de mistlampen, de ander niet.

- Ruitensproeierpompje achter/voor: Inderdaad: ompluggen

- Verlichtingsschakelaar: Enige minpuntje van de 'nieuwe' boom was dat deze stekkertjes niet meer lekker vast klikten in het huisje

- Uitleeskabeltje (?) in Géél wel aanwezig in G40 boom, maar niet in 'vervangingsboom"

- Brandstofpomp + relais voor opvoer en drukpomp: Niet aanwezig

- Diverse andere draadjes die wel / niet aanwezig waren, in de oude boom verknipt en onduidelijk


De 'vervangingsboom' is nu voorzien van alle aansluitingen zoals in de originele zaten, op 2 wijzigingen na:

- Geschakelde plus direct voorzien bij de radio aansluiting (handig voor metertjes)
- Contactslot is iets anders aangesloten: Bij de vervanger waren er 2 dikke plusdraden, vanaf 2 verschillende zekering locaties, bij de ander (g40) was er slechts 1 , maar dan wel enorm-dikke plusdraad.. We zullen zien of dat wat wordt.
« Laatst bewerkt op: di, 21 jun 2011, 10:17:48 door Jaap »
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #143 Gepost op: di, 21 jun 2011, 10:18:06 »
Bougies: back-order  :)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #144 Gepost op: di, 21 jun 2011, 11:23:06 »
Hoppa: Gisteravond samen met Marcel tot 02:00u zitten te kauwen op de spagettiebende.

Weet je t zeker dat je dat alleen gedaan hebt tot zo laat  -youwish-

http://www.youtube.com/watch?v=YixZevP2p98

(Zet de bass goed hard)
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #145 Gepost op: di, 21 jun 2011, 11:27:07 »
*keerring in verdeler: 19mm x 5 mm x 12,5 mm*

Ook nog even roggelen
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #146 Gepost op: di, 21 jun 2011, 19:18:34 »
die keering zul je bij een lager ,riemen ,keering handelaar moeten zoeken (remmerden barneveld  bijvoorbeeld).
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #147 Gepost op: di, 21 jun 2011, 19:23:21 »
ships ships ships.


even zoeken...

waar had ik nu nog een stuk of x van die dingen liggen.......

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #148 Gepost op: di, 21 jun 2011, 19:52:40 »




Die dichtring? Die wil ik wel graag vervangen. maar die lijkt 'gestanst' ofzo vast te zitten achter die ring.
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ JT-VS-17 ] Polo 2 GT G40
« Reactie #149 Gepost op: di, 21 jun 2011, 19:59:28 »
Bij mij zat alleen de metalen rind er boven gestanst.
succes met die er weer terug in krijgen. Ik heb het bij een setje inmiddels opgegeven.
Daaronder zat bij de standaard bosch met contactpuntjes gewoon een keerring. heb ik destijds een rits nieuw van gekocht in de hoop dat ik het weer in mekaar zou krijgen....

is dat hetzelfde? geen idee  -dunno-