Algemeen forum > Projecten

Project [ 68 - JF - 25 ] Polo 'Phoenix' (3/1976)

<< < (2/177) > >>

Steilheck:
Dat zal ik dan van de week, tijdens het sporten, nog eens fijntjes aan de eigenaar van A-point uitleggen.  :)

Bas:
Weer een Polo 1 project erbij  -thumbsup-

Ik weet natuurlijk niet wat de staat is van de '77er, maar grappig dat je een 'goede' Polo met verse apk donor noemt en de hulpbehoevende '76er project  :) (zou het eerder andersom denken?).
Of heeft het jaar '76 wat speciaals voor jou?

sprint26:
Indd weer een einzer erbij  -thumbsup- ,Klinkt als een leuke uitdaging om weer een nette klassieker op te knappen. Misschien kun je hier in de toekomst met je vragen terecht en kunnen mischien mensen hier je meer op weg helpen. Je hoeft niet alles te kunnen en te weten, als je maar van polo's houd  -thumbsup-.

Gekke Gerrit:
Hahaha, mooi verhaal! Toch is het niet echt leuk om bij een eerste rit (ophalen) van een autootje 2x de Wegenwacht nodig hebt en vervolgens met alarmlichten op de vluchtstrook komt te rijden. Morgen spierpijn in je bilspieren? -dunno-

Veel succes met je Polo I in ieder geval! Als-ie net zoveel TLC krijgt als je G40 dan ben ik daar helemaal niet bang voor!

Serge:
wat voor een gegevens hebben ze nodig ? ha motortje is dus 900cc sleeptuimelaar .
 dus klepjes koud inlaat 0,15 en uitlaat 0,25 contactpuntjes nadat de goed met thinner ontvet zijn en met waterproof800 schoon geschuurd op 0,45mm opening in max opening . tijdstip ontsteking op 6gr voor bdp op900rpm ,onderdrukslang los .is uit mijn kale blote knar .

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie