Gister namiddag bij mij thuis gesprekje met OTK gehad.
Uit de losse pols enkele punten:
1. Hij heeft '78-er al wat verder uit elkaar gehaald en is (positief) verbaasd over de goede staat van de auto, gegeven de leeftijd van 35+ jaar.
2. De (onderdelen van) beide auto's staan permanent binnen in ruimte met cv (niet echt nodig in dit jaargetijde) en luchtdroger (15-20%).
3. Hij gaat een paar staaltjes (nee, geen velgen maar proefstukjes) spuiten zodat we de mooiste 'tint' viper-groen kunnen kiezen.
Heeft iets verteld over verschil tussen 'pigmentkleuren' en 'inktkleuren'. Als ik het goed heb begrepen is Viper-groen een 'inktkleur', waarbij de uiteindelijke 'tint' mede bepaald wordt door de kleur van de grondlak (?)
4. Eind volgende week ga ik naar hem toe om de dan geheel ontmantelde '78-er te bekijken, te overleggen wat we er allemaal van gaan gebruiken en wat er evt. nog 'nieuw' moet komen en de definitieve tint te kiezen.
5. Vloerbedekking gaat - als die er toch uit is - naar de tapijtenreiniger.
6. Binnen panelen krijgen nieuwe folie.
7. Te lassen plaatwerk wordt na ontroesten, blank maken en ontvetten voorbehandeld met Inox (?)
8. Bijgestelde planning, denkt ie: over 2 à 3 maanden alles klaar en rijden maar => dat wordt dus wel eind oktober.