Dit Topic komt idd te vervallen. Het was eerst de bedoeling dit met sportmania te doen. Dat contact verloopt niet zo vlot en begon ik te denken wat leuker zou zijn. De een zou het leuk vinden met andere modellen erbij meer ik denk de meeste van bijv. dit forum het leuker zou vinden om alleen polo`s te hebben. omdat het dan niet om de dikste, vetste en duurste polo gaat maar om de hobby/tik die wij gezamenlijk delen.
Veel mensen laten die grote meetings voorbij gaan en kiezen voor de register meeting. Omdat dit gezelliger is met je eigen clubje.
Deze sfeer willen we hebben alleen een maatje groter dan op een pakeerplaats. Met een drankje, hapje, muziekje enz erbij. We proberen wat mensen van buiten Nederland te trekken, nog iets van activiteiten/ demonstraties op te zetten.
Dit allemaal gaat samen met dit register en een aantal jongens van hier die helpen reclame te maken of bijv. een site.
Ik stel voor dit topic op slot te doen en even af te wachten tot wij zelf meer duidelijkheid hebben en een flyer. Daarna zal ik, Arjan, Jaap of Dennis een nieuw topic aanmaken.
1 ding is wel zeker en dat is dat het bij de vrijemarkt in Katwijk/Cuijk zal plaatsvinden op
15 april 2012 !!!!!!
Iets om al vast in de agenda te zetten dus