Zo niet echt veel gedaan met de auto naast gewoon veel gebruiken. Zitten alweer wat kilometers op. Vandaag heb ik de remblokjes voor maar eens bekeken. Dacht eerst dat de blokjes af waren maar dat bleek niet het geval. Ze hadden alleen besloten om heel moeizaam tot niet meer te bewegen... Dus maar even er af gehaald, vlakjes en geleiders weer mooi glad geschuurd en toch ook maar gelijk nieuwe blokjes geplaatst. Rijd weer heerlijk zo
Hoop binnenkort weer wat meer geld vrij te maken voor de polo, de golf heeft ongeveer mn hele reserve(of te wel bijna al mijn geld tot sowieso eind maart) in beslag genomen.
Plannen:
-Wat mooie velgjes kopen van hier(Ronald Vinke ik ben je niet vergeten en hoop dat ze er nog zijn over een maandje of zo
)
-Banden voor de mooie velgjes
-Een spuitbusje zwarte
Plastidip halen en eindelijk een keer mn dakdragers + fietsendrager spuiten. Ook 2 eindkapjes tekenen in 3d en laten 3d printen.
-Plastic weer mooi zwart maken met gekookte lijnzaadolie. Kreeg de tip van mn oom. Die heeft trouwens een 2f sedan gehad
-(Spatlappen)
-
Lijstje afwerken met onderdelen die ik nog wou vervangen(weet dat de meeste hier gewoon te krijgen zijn maar kan het momenteel niet echt veroorloven):
-Achterlichten (op het moment steilheck 2 lichten)
-Rechter H4 koplamp inclusief stelframe(kan dit los dan?) (op het moment zit deze maar vast met 2 stelschroefen en kan dus kantelen)
-Kapjes voor om de stuurkolom (boven en onder)
-Spiegels(ligt er aan wat ik tegen kom als ik ze eruit haal, kan ook zij dat de verstelling nog makkelijk te fixen is)