Auteur Topic: Vincent Jansen  (gelezen 37578 keer)

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: Vincent Jansen
« Reactie #75 Gepost op: wo, 07 nov 2018, 08:17:58 »
Is dit een min of meet zeldzame originele écht en GT - uitvoering? En heb je 'm deels zelf naar eigen wens gerestaureerd en/of aangepast?

Laat je dan niet afschepen met een (fictieve) dagwaarde en daaruit waarschijnlijk volgend 'economisch totaalverlies'. Ga dus NIET klakkeloos akkoord met 1e aanbod van verzekeraar. En kijk zeer kritisch naar eventueel rapport van expert.

Ik heb bij mijn Polo zeer recent voormekaar gekregen dat ik ipv 6500 dagwaarde 9000 herstelkosten vergoed krijg. Plus stallingskosten plus kosten vervangend vervoer, waar jij ook recht op hebt.

Ik wil je er graag bij helpen. In PB mijn mob.nr.


Offline Polofundriver

  • Non-Register lid
  • Berichten: 412
  • Geslacht: Man
Re: Vincent Jansen
« Reactie #76 Gepost op: wo, 07 nov 2018, 11:07:13 »
Ik heb ooit iets vergelijkbaars gehad, en inhalend verkeer moet!! al het verkeer voor laten,
tevens het feit dat hij rechts inhaalde over een fietssuggestiestrook waar hij met zijn motor helemaal niks te zoeken heeft maakt dit onmogelijk te betwisten qua schuldvraag, Zeker als je de bestuurder van het busje ook kunt laten getuigen/ in hebt laten vullen dat er file stond en de motor de file rechts in aan het halen was.Mede om dergelijke voorvallen heb ik de laatste jaren aan de voor en achterzijde een dashcam geplaatst bij al mijn auto,s
Ik wens je heel erg veel succes met de afhandeling van deze ellende,
en ik hoop echt van harte dat je deze polo niet sloopt/ laat slopen
Dit is toch wel een van mijn favoriete exemplaren

Offline Vincent

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.779
  • Geslacht: Man
Re: Vincent Jansen
« Reactie #77 Gepost op: wo, 07 nov 2018, 14:54:10 »
Momenteel moet een expert van de verzekeraar bepalen wie er aansprakelijk gesteld gaat worden. Beide partijen maakten ten tijde van de aanrijding een bijzondere verrichting. De ene sloeg af, de andere haalde in. Het is nu aan de verzekeraar wie er aansprakelijk wordt gesteld. Daarbij is er inderdaad een reeele kans dat dit in mijn voordeel werkt. Echter zal de dagwaarde van mijn polo op 0 euro worden vastgesteld. De goede staat van de auto zal vermoedelijk nauwelijks van invloed zijn op het vaststellen van de dagwaarde. De herstelkosten zullen altijd hoger zijn dan de dagwaarde. Aangezien de polo verder geen bijzondere uitvoering is (het is tenslotte gewoon een Polo Fox), en er verder ook geen taxatierapport van de auto aanwezig is, is de kans op een 'economisch total loss' behoorlijk groot.
Ik heb momenteel niet zoveel zin om op eigen kosten nog eens 1500 euro+ te gaan steken in schadeherstel. Heel erg jammer, vooral omdat ik er niet veel aan kan doen, maar waarschijnlijk wel de realiteit.

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: Vincent Jansen
« Reactie #78 Gepost op: wo, 07 nov 2018, 22:36:04 »
Zie PB  -thumbsup-

Offline Vincent

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.779
  • Geslacht: Man
Re: Vincent Jansen
« Reactie #79 Gepost op: di, 04 dec 2018, 19:57:28 »
Hier nog geen nieuws. Verzekering is nog druk doende met de zaak. Het is blijkbaar een niet standaard aanrijding wat de afhandeling wat complex maakt. Ondertussen als er geibteresseerden zijn voor de auto die er een leuk project in zien, kunnen die zich melden via pb