Noem me eigenwijs, maar als ik er iemand bijhaal sta ik vervolgens met mijn handen in m'n zij en wordt m'n Polo door een ander gespoten. Dan wordt-ie wss wel mooier, maar ik leer er meer van door het zelf te verprutsen...
Ik snap dat jouw handen jeuken en je ogen tranen als je mijn fröbelwerk ziet, maar denk ook dat we een andere standaard hanteren waarmee we tevreden zijn.
Vanavond had ik echt even flinke agressietherapie nodig. Moodswings tussen medelijden en boosheid (het lijkt erop dat hij voor de trein is gesprongen, iets waar ik natuurlijk wel een bepaalde geschiedenis mee heb).
Ik ben dus maar weer naar de garage gegaan, ben de hele auto nog eens met nat P1000 nagelopen en heb 'm 3x ontvet.
Ondertussen stond de verf (die ik dit keer flink dunner had gemaakt) lekker op te warmen in het warme water.
Daarna ben ik weer gaan spuiten.
Heb het idee dat er nu een veel gladder resultaat zal komen, maar de tijd zal het leren... Met de dunnere verf inderdaad wel veel meer runners, vooral aan de rechterkant. Hopen dat ze niet te erg zijn en dat ik ze er nog mooi uit kan schuren.
De blanke lak wil ik vooral spuiten om een bescherming te bereiken. Ik spuit immers niet met autolak, en ik wil de auto wel kunnen wassen. Met name omdat het een diesel is, en de roet dus wel op de verf kan/zal neerslaan wil ik dat schoon kunnen maken. Ervaring met de Passat is dat de gewone lak snel vies wordt. Ben niet zo'n poetser, dus jammer als het er na 3 weken alleen nog maar uitkomt door een laagje verf eraf te schuren?!
Van vanavond geen foto's, het was zoals gezegd meer afreageren dan hobbyen...
Donderdag weer verder... Ondertussen ook even wat P1500, P2000 en misschien wat P2500 zien te regelen...