Tja, planningen zijn er om vanaf te wijken?
Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer bij de Polo geweest, camera helaas thuis laten liggen, maar veel wijzigingen zijn ook niet zichtbaar. Lang lopen kloten om de remkrachtverdeler te plaatsen/bevestigen, lange remleidingen voor/achter aangebracht, bak gescheiden van de motor, auto omgedraaid in het spit (draait opeens heel snel met het onderstel er weer onder; zwaartepunt duidelijk gewijzigd: scheelde me bijna een vinger!) Schutbord-isolatie provisorisch op z'n plek gebracht. Toen ik het stuurhuis wilde gaan aanbrengen zag ik dat met het verplaatsen van de onderdelen de stuurhuishoes gescheurd is (K*T! Was bij demontage nog prima), dus vervolgens op onderdelenjacht gegaan. Resultaat: donderdag 7 hoesjes ophalen.
Morgen en overmorgen is het V8-dag, dan is het 'operatie nokkenas', donderdag weer naar de Polo (dit keer mét camera). Dan gaat de auto uit het spit en weer op z'n hoefjes, nadat ik het stuurhuis heb gefixed en gemonteerd. Moet dan nog een flens vervangen van de reserve-versnellingsbak, en vervolgens gaan motor+bak weer aan elkaar en in de auto.
Mocht ik nog tijd over hebben ga ik alvast deuren, motorkap en achterklep afhangen, om vervolgens de buitenkant te kunnen schuren en een eerste laag lak aan te brengen. Maar vermoed eerlijk gezegd dat de donderdag daar te kort voor gaat zijn...
Maar er zit weer progressie in. Ben benieuwd of 31-12-2011 nog gehaald gaat worden. Ben bang dat het week 2-2012 gaat worden, want zal ook vast nog wel wat tegenslag of vraagtekens tegen gaan komen...