Zoals de titel al zegt, mijn AAV houd ff in als ik ineens gasgeef bij een warme motor.
Motor is voorzien van een rvs spagetti en een cold air intake systeem. Verder standaard..
Toen alles nog standaard was deed hij het ook al, dus het is niet gekomen door deze 2 veranderingen.
Echter is het wel iets of wat erger geworden. Ik heb de ontsteking een paar graden vervroegd (op gehoor)
en nu is hij wel wat feller op het gas geworden en het inhouden tijdens gasgeven minder geworden.
Als hij koud is doet hij dit niet, dan kun je gasgeven zonder dat ie inhoud.
Hieronder ff een filmpje, bij 0,26 hoor je het goed nadat hij ff stationair draaid en dan ineens gas..
http://www.youtube.com/watch?v=1pkxB75NjacIemand een idee waar ik dit in moet zoeken? Zoeken op het www heeft me niet veel wijzer gemaakt.
Ik las wel ergens dat er aan de onderkant van het inlaatspruitstuk een plaat zit met allemaal pinnen
en dat dit een mengsel verarmings systeem is.. als je deze pinnen wegslijpt en de plaat mooie glad
maakt moet het mengsel rijker worden. Voordat ik aan zo een beun-klinkend-verhaaltje begin wil ik
wel eerst zeker weten of daar enige vorm van waarheid in zit?