Net het pakketje binnen gekregen! Toch maar even de nummers gecontroleerd dmv VagCat
en het is idd een 1.8 monopoint.
Lekker vet, maar die gaat eerst in de ontvetbak!
Volgens mij heeft dat blok een beetje onderdruk gehad..
Voor ik er morgen aan begin heb ik toch nog wel een paar vraagjes (voor de zekerheid):
1. Uit de benzinedruk regelaar (groene pijl) komt olie... als ik hem schoonveeg dan ligt er naderhand
weer een druppel olie op. Kan dit kwaad?
2. Het belangrijkste van deze ombouw is het gasklephuis. Maar wat is nou raadzaam? Gasklephuis
losschroeven en overzetten? Of hele monopoint erop en injector overzetten (rode pijlen)?
3. Is het bovenste deel (behuizing) van de monopoint hetzelfde van mijn huidige als van deze of
zit daar ook verschil in?
4. Zit er verschil in mijn huidige benz druk regelaar en die van de 1.8?
5. Aan het gasklephuis zitten bij de 1.8 meer vacuum slangen en potjes aan, wat moet ik daarmee doen??