Ga eens slapen gekkie..
Ja sorry, ik zit nog in mijn eerste fase van polo verslaving denk ik zo.
Maar de kwartjes beginnen allemaal te vallen.
Ook ben ik iets meer wijs uit de motorcodes etc.
Zoals ik het nu begrijp: nz (55 pk) heeft een ander injectiesysteem dan de 3f met een groter gas klephuis en meer mogelijkheden om er net iets meer mee te doen.
3f heeft dan weer een beter inlaatsysteem door de grotere inlaat kanalen.
Dus de combinatie van die twee (nz injectie en 3f inlaat) zorgt voor het beste van beide werelden.
De uitlaat is niet zozeer het probleem, kan ik evt de tussen demper van de 3f over zetten? (mits die in goede staat is uiteraard)
Voor de rest is het een kwestie van overbouwen.
complete blok, brandstofpomp (naast de tank), en stuurdemper zijn de dingen die van de 3f overgezet moeten worden en dan i.c.m met een injectie systeem van een nz.
Voor het nette, eigenlijk ook de achteras overzetten van de 3f, omdat daar een stabi op zit.
En voor de rest goed kijken, logisch nadenken en op een nette, gestructureerde manier uit en in bouwen.
Samen met hulp van iemand die zich al in de terminale fase van polo verslaving bevind, moet het goed komen.
In principe heb ik zo een beetje alle onderdelen, die ik nodig heb en zal ik alleen op zoek moeten gaan naar een nz injectie systeem?