Tja,
Wie ben ik....
Ik ben Roger uit het wonderschone limburg en terug te vinden op een aantal VAG fora onder dezelfde nickname.
Al een hele tijd geleden hier aangemeld toen mijn (destijds vriendin ) vrouw problemen had met haar 86'er Polo Coupe HZ
ivm met redelijk wat motor problemen de wagen omgebouwd naar een NZ na een donor gekocht te hebben.
Deze wagen is doorverkocht aan linnie (vriendin van kevin ( huidig eigenaar vwforum ))
dezelfde wagen is nu weer hier op het forum bekend als de gele wagen van Yukio.
We hebben in de tussentijd van allerlei wagens gehad van VW Vento VR6 via polo 6n ( ook een bekende! naar 6n2 gti ombouw ) langs Audi A4 1.8 tq, Audi S2, A6 avant 2.5 tdi een aantal corrado's ( waarvan een tdi ) naar de Audi A4 TDi die ik nu als daily rij, een Corrado g60 als hobby project, Corrado 2.0 8v als circuit wagen en een Audi S4 die mijn vrouw tot vandaag als daily gebruikte..
Aangezien het 86c gevoel toch maar bleef kriebelen hebben wij afgelopen zaterdag een 86'er steilheck HZ opgehaald.
hier heb ik helaas nog niet meer foto's van als de 2 toen we de wagen opgehaald hebben.
vandaag met de wagen op keuring geweest en goedgekeurd na 2 jaar stilstaan !
hiervoor wel al een aantal dingetjes gedaan.
- Accu vervangen
- Ruitensproeier pompje vervangen
- Oliedruk sensor vervangen
- 4 Bandjes vervangen ( staat nu oud en vertrouwd op 165/65r13 )
- Uitlaat deugdelijk opgehangen
- Ruitenwissers vervangen
er is nog van alles wat er moet gebeuren.
ik wil de wagen nieuwe distributie en een beurtje geven.
linker deur dient vervangen te worden ( is heel erg rot onderin )