Auteur Topic: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"  (gelezen 5998 keer)

Offline kurt

  • Non-Register lid
  • Berichten: 931
  • Geslacht: Man
  • kurt de wever
Re: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"
« Reactie #45 Gepost op: zo, 11 nov 2012, 09:57:42 »
hopelijk komt de foto erop zo ja ga ik er van de motor opzetten.....

Offline kurt

  • Non-Register lid
  • Berichten: 931
  • Geslacht: Man
  • kurt de wever
Re: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"
« Reactie #46 Gepost op: zo, 11 nov 2012, 10:07:33 »
zie hier de fotos

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Re: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"
« Reactie #47 Gepost op: zo, 11 nov 2012, 14:38:10 »
Tja...

1 foto = 1000 woorden  :)

- Op het eerste gezicht een volledig origineel 900tje.
- Geen retour óp de carb zelf inderdaad.
- Heeft dus WEL gewoon contactpuntjes.

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"
« Reactie #48 Gepost op: zo, 11 nov 2012, 15:03:22 »
Leuke polo. Gaaf kleurtje. Is dat een origineel kleurtje.

Wat techniek betreft. Ik zou alles zo weer monterdn als voorheen toen ie nog liep. Heeft toch voordat je er aan ging sleutelen goed gelopen?
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline kurt

  • Non-Register lid
  • Berichten: 931
  • Geslacht: Man
  • kurt de wever
Re: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"
« Reactie #49 Gepost op: zo, 11 nov 2012, 16:11:59 »
neen vanaf ik hem heb gekocht heeft hij dat . er is al wel heeeel veel aan gebeurd.
Ik heb de auto nu naar een garage gedaan omdat ik het niet vond maar die heeft het nog niet gevonden en vooral dacht ik dat hij dan sneller gemaakt was dus blijkbaar ni maar als het blijft duren haal ik hem terug.de foto hieronder is zoals ik hem gekocht heb .ik zal eens een topic aanmaken om me voor te stellen

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"
« Reactie #50 Gepost op: zo, 11 nov 2012, 17:10:58 »
Let maar op dat je niet de uurtjes dat ze eraan klooien mag afrekenen. Gedaan werk moet betaald worden maar he  ook al een keer een slechte ervaring gehad bij merc.b
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline kurt

  • Non-Register lid
  • Berichten: 931
  • Geslacht: Man
  • kurt de wever
Re: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"
« Reactie #51 Gepost op: di, 13 nov 2012, 21:00:05 »
carbu miste een paar onderdelen binnenin -gert- draaid nu goed nu nog een nieuwe benzinetank en klaar is kees 140euro voor de werken

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"
« Reactie #52 Gepost op: di, 13 nov 2012, 21:04:19 »
Heel gek misschien, maar ik koppel de nu volgende quote's:
Carbu is uitgeblazen enz.
carbu miste een paar onderdelen binnenin -gert-

Offline kurt

  • Non-Register lid
  • Berichten: 931
  • Geslacht: Man
  • kurt de wever
Re: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"
« Reactie #53 Gepost op: di, 13 nov 2012, 22:07:40 »
vriend van mij had dat gedaan ... zei hij...

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"
« Reactie #54 Gepost op: di, 13 nov 2012, 23:02:04 »
vriend van mij had dat gedaan ... zei hij...

 

Hmmmmm ;)
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline PoloSimba

  • L86C-0194
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.409
  • Geslacht: Man
  • Mark S.
Re: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"
« Reactie #55 Gepost op: wo, 20 nov 2013, 20:35:40 »
Vraagje: ik heb 2 verschillende benzine-pompen. Links op de foto die van op de 1F, rechts die vanop een polo 1.

Voor de zekerheid: Zijn deze modellen onderling uitwisselbaar?
Op de gedemonteerde  pomp (links op de foto) van de 1f staat 1 pijltje (die naar de carb); dat is de bovenste aansluiting.
Op die van de polo 1 staan 2 pijlen. Volg ik dan dezelfde logica: dezelfde pijl moet richting carb? Op foto dus eigenlijk de linkse (in- en uitgang staan op dezelfde hoogte, naast elkaar).

Ik veronderstel van wel, maar tis alleen vreemd, dat bij de 1f boven naar de carb is, terwijl bij die van polo 1 dat net de linkse is.
Zelfde richting van de pijl(en) te volgen dus, ook al lijkt dat nét omgekeerd?

Op die van de polo 1 stond trouwens geen massa-contact; op die van de polo 1f is er wel 1 op aangesloten. Dus dat doe ik beter dan ook maar?!

En ook: speelt dikte van kabels een rol? Op die van de polo 1f is de aansluiting naar carb ietsjes groter dan de andere(n).
« Laatst bewerkt op: wo, 20 nov 2013, 20:43:28 door PoloSimba »

Offline PoloSimba

  • L86C-0194
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.409
  • Geslacht: Man
  • Mark S.
Re: Kurt's Polo 1 "valt stil na 200m"
« Reactie #56 Gepost op: wo, 20 nov 2013, 20:49:37 »
Nog even wat cijfertjes meegeven:

op de pomp van de 1f staat: 052 127 025 J (en ook 7 20 916 02 4 15) van Pierburg
op de pomp van de 1 staat: 1868/7 1G (Italiaanse makelij)