Auteur Topic: Project [ KX-37-FY ] Polo 2 Steilheck  (gelezen 11903 keer)

Offline Julion

  • L86C-0193
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.645
  • Geslacht: Man
  • Julion Heijnen
Re: Project [ KX-37-FY ] Polo 2 Steilheck
« Reactie #75 Gepost op: ma, 30 dec 2013, 10:48:08 »
@Sprint: je hebt een punt jah............

Offline bartje325i

  • L86C-0216
  • Non-Register lid
  • Berichten: 196
  • Geslacht: Man
  • Bart Mulders
Re: Project [ KX-37-FY ] Polo 2 Steilheck
« Reactie #76 Gepost op: ma, 30 dec 2013, 11:49:27 »
Ziet er zeer netjes uit, ik zie dat je hem ook mooi in het midden hebt zitten, top  -thumbsup-

Wat je opzich vrij mooi en eenvoudig kunt doen is de oude bekleding terug monteren. De oude bekleding knip je enigzins op maat gelijk aan het gat in je dak, en vervolgens kun je met de moertjes van het dak, je bekleding mee opklemmen (gewoon de bekleding over de draadeindes drukken en vastdraaien). Daarna is het een kwestie van de originele twingo bekleding op maat snijden en vastmaken aan het klitte band ;).

Heb je wel een dun randje kit of iets tussen het twingo dak en je polo dak zitten?

De oude hemel heb ik (helaas) vakkundig gesloopt  -klus-
Ik heb in eerste instantie geen kit gebruikt. In een twingo zit het ook zonder, hopelijk lekt het niet en anders is het alsnog zo gedaan.

Offline Nick.

  • Non-Register lid
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Man
Re: Project [ KX-37-FY ] Polo 2 Steilheck
« Reactie #77 Gepost op: ma, 30 dec 2013, 12:09:29 »
Aah dat is sunde ja, misschien ergens een oude nieuwe op de kop proberen te tikken? Ik vind het er zelf namelijk super uit zien!

Ik had in eerste instantie ook geen kit gebruikt, maar bij mij sloot ie helaas toen niet helemaal af. Had ik geluk dat het dakje er toch nog uit moest, dus heb ik hem toen wel meteen afgekit (zekere voor het onzekere ;) )
Suzuki Swift GTi '92 (R.I.P.)
Suzuki Swift GT(T)i AWD '97 (in aanbouw)
Volkswagen Polo '90 (daily)