Auteur Topic: startmotor  (gelezen 1109 keer)

  • Gast
startmotor
« Gepost op: zo, 23 feb 2003, 15:34:37 »
hoi,mijn broer is sinds kort in het bezit van een polo 2 uit 84.
Als hij wil starten is het net alsof de accu leeg is,maar die is niet leeg.De massakabel en accuklemmen zijn al schoongemaakt. Ligt dit aan de startmotor zelf?Is het eventueel mogelijk om een startmotor van een polo 2 1300 cc in een 1000 cc te bouwen?

Offline HJ

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5
  • Geslacht: Man
startmotor
« Reactie #1 Gepost op: zo, 23 feb 2003, 18:29:36 »
Volgens mij zijn alle startmotors gelijk, of anders gezegd, ze zijn onderling uitwisselbaar. Het zou misschien wel kunnen zijn dat die van een 1300 iets sterker is. Ik heb trouwens een GK blok(1300) met een  1000 cc startmotor

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
startmotor
« Reactie #2 Gepost op: wo, 26 feb 2003, 22:33:28 »
past
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
startmotor
« Reactie #3 Gepost op: do, 27 feb 2003, 18:59:51 »


Jep, past. Gloof dat ze allemaal het zelfde zijn (start motoren), op die van de diesel na. Die zijn sterker, want hogere compressie...

Overigens: wat vinden jullie van deze oplossing? Start-pilot: handig spul, maar je moet altijd met z'n twee-en zijn.. NOT..

:-)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
startmotor
« Reactie #4 Gepost op: do, 27 feb 2003, 19:37:04 »
het bekende draadje in stekker van startmotor en op plus leggen dus .reeds bekend ,zo start ik zelf altijd mijn motoren voor het afstellen  :D
je hebt laagvliegers en modelvliegers .