Auteur Topic: Krukaspoelie nergens te vinden?  (gelezen 624 keer)

Offline Windowmaker

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4
Krukaspoelie nergens te vinden?
« Gepost op: zo, 28 jul 2013, 16:47:50 »
Hallo allemaal!

Ik ben Jim en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben sinds kort in het bezit van een steilheck met 1.3 Fox motor. Nou ben ik bezig de distributieriem te vervangen, maar toen kwam ik erachter dat de krukaspoelie scheef is (de poelie die de v-snaar aandrijft, niet die van de distributieriem). Dus daar wil ik een andere opzetten, maar ik kan er nergens een vinden! Weet er iemand misschien waar ik zo'n poelie kan kopen? Of heeft er iemand misschien nog eentje liggen? Ik hoor het graag!

Groeten!
Jim


Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Krukaspoelie nergens te vinden?
« Reactie #1 Gepost op: zo, 28 jul 2013, 16:56:36 »
Hallo allemaal!

Ik ben Jim en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben sinds kort in het bezit van een steilheck met 1.3 Fox motor. Nou ben ik bezig de distributieriem te vervangen, maar toen kwam ik erachter dat de krukaspoelie scheef is (de poelie die de v-snaar aandrijft, niet die van de distributieriem). Dus daar wil ik een andere opzetten, maar ik kan er nergens een vinden! Weet er iemand misschien waar ik zo'n poelie kan kopen? Of heeft er iemand misschien nog eentje liggen? Ik hoor het graag!

Groeten!
Jim


die heb ik wel liggen.

Stuur me ff een bericht.
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline Windowmaker

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4
Re: Krukaspoelie nergens te vinden?
« Reactie #2 Gepost op: zo, 28 jul 2013, 17:31:43 »
Ik heb je een berichtje gestuurd, maar ik weet niet zeker of 'ie is aangekomen, want ik zie 'm nu nergens meer..