Auteur Topic: vreemd bergrennen brouwsel  (gelezen 1729 keer)

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
vreemd bergrennen brouwsel
« Reactie #15 Gepost op: di, 02 mei 2006, 18:37:13 »
In feite zou je de inlaatpoorten als uitlaat kunnen kunnen gebruiken en vice versa...

Moet er wel wat gebeuren aan de klepsturing.

Klepsturing maakt niet uit, kleptiming des te meer....laatst nog een TDI ACHTERUIT horen lopen -nana-

En dat klinkt niet gezond iig!!
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
vreemd bergrennen brouwsel
« Reactie #16 Gepost op: di, 02 mei 2006, 19:12:15 »
Ben een nitwit op motoren-gebied, maar weet wel dat een kennis van een kennis ooit een 2.0 Alfa Twin Spark boxer-motor in zijn Golf I heeft gehangen...?
Boxer zou zo liggend kunnen overkomen, toch?  -gert-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
vreemd bergrennen brouwsel
« Reactie #17 Gepost op: di, 02 mei 2006, 20:53:14 »
1.8 16v omgebouwd naar 1.3 16v dmv krukas met korte slag .levert minimaal een 170 pk bij 11000rpm
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
vreemd bergrennen brouwsel
« Reactie #18 Gepost op: wo, 03 mei 2006, 22:36:01 »
douwe ik denk dat je gelijk heb

een smallblock 16v heeft aan inlaat zijde de grote nokkenas tandwiel met daarachter de kleine die dan noor voren loopt en daar de uitlaat aandrijft
hier is duidelijk te zien dat het grote tandwiel aan het voorkant van het blok gemonteerd is dus inlaat?
en achterkant de kleine dus uitlaat?
het zou voor de werking eigenlijk niks uitmaken of wel soms???

greez maikel