vind het kunstig dat je een 292 nok puntgaaf wil laten lopen stationair, k heb een golf met 272 nok met de standaard injectie der op.
Deze loopt met de juiste afstelling en de juiste chip heel onregelmatig stationair. ga je de toeren pakken dan word hij zoals hun ook zeggen bovenin een heel stuk beter.
zoals ik dit lees heb je bovenin te kort brandstof, dan word het spulletje ook warmer he, zowizo natuurlijk. maar brandstof koelt ook. ik zou em lekker onregelmatig laten lopen.
je geeft hem te kort brandstof als hij stationair ''normaal'' loopt. dan kan je netzogoed je andere terug zetten je geeft hem nu net zoveel brandstof als met de normale nok dus.
anders gaat hij op zeker onregelmatig lopen. dat hoort zo, laat hem anders 1100 toeren stationair draaien dat hij niet zo onregelmatig loopt.(ik vind et wel mooi klinken).
ik zeg onregelmatig hoort bij een scherpere nok. en een 292 is vrij vors voor een normaal stationair toerental.
en het inhouden bij de 6500 toeren is niet goed zou het nie te vaak doen. toch een teken van een tekort denk ik zo.
ben geen monteur niet voor auto's iig, maar k heb me goed laten informeren bij bolku en bij garage de ringsleutel in hoogkarspel.
ik zou zelf bolku even een mailtje sturen doen dan wel veel golfjes maar de afstellings manier zal weinig verschillen