Een of meerdere RATTE-TERINGLIJERS hebben daarstraks mijn Polo zowat onder mijn neus vandaan gejat. Allereerst wens ik hem/haar/ze de Kanke-cholera voor deze geslaagde daad van holhoofdig handelen. Mocht ik ooit de eer hebben de dader te ontmoeten, dan zal hem persoonlijk condoleren met de dood en spoedige verotting van enkele vitale lichaamsdelen.
Signalement: Steilheck uit 1985, Bordo-rood, Shopper, zwart gebiest, nette originele velgen. Opvallend kenmerk: Hawaï bloemenmotief stoelhoezen voor, in rood, wit en zwart. Gestolen in Amersfoort (Kattenbroek notabene!).
Was even bij een vriend op bezoek. Rond 10:00u. neergezet op de parkeerplek in een 'nette buurt'. Even daarvoor bij zijn garage gesleuteld, dus gereedschapskist gewoon even op de achterbank laten staan... Om iets voor 1 uur naar buiten gelopen, was al laat en ik moest nog naar Utrecht terug. Naar de plek waar ik hem had neergezet, gewoon op de parkeerplaats op een steenworp van het appartementencomplex...: Geen auto....
Heb al aangifte gedaan en signalement is uit naar alle regio's. Werd heel goed behandeld door de dienstdoende diender. 2 kopjes koffie en sussende woorden. Alleen: of ze hem heel terugvinden is maar de vraag....
Geluk bij een ongeluk: Alle onderdelen die ik in de afgelopen jaren gespaard heb, liggen nog rustig te wachten om ingebouwd te worden. Wel jammer van mijn cd's (die lagen er ook in, stuk of 20), de hoedenplank in onberispelijke staat en het nette koetswerk.... en niet te vergeten de perfecte motor... en ... *zucht*
Morgen de verzekering maar eens afmelden: voor WA krijg je niks terug... Maar die auto heeft geen vervanging... Of toch wel..
Dus: kunnen jullie een beetje je ogen open houden? Niet dat ik verwacht hem terug te vinden, maar je weet maar nooit. Thanx alvast.