Algemeen forum > Algemeen

Trekhaak 2f steilheck

(1/11) > >>

alfred:
Ik heb op ebay iemand gevonden die stabiblokken kan leveren voor 15 euro het stuk de verzend is 12 euro maar als we meerdere kopen kan dat vast goedkoper. Heeft iemand ervaring met deze blokken?

En dan nu natuurlijk de hamvraag..... zijn er meer gegadigden die een setje willen hebben? Ik heb al 2 andere personen gevonden... Alles onder voorbehoud want ik weet niet hoeveel die gast kan leveren maar dat moet geen probleem zijn)

O ja ze zijn nieuw.....

patrick86c:
waar dienen deze voor alfred?
is het voor de voorste stabi kan je me er iets meer van vertellen?
ik heb zelf het idee dat naar mijn stoeprand affaire mijn stabi ook iets is verschoven met gevolg van naar links trekken.

alfred:
de wagen moet noch beter gaan sturen, dat k deze blokken koop heeft nix met dat avontuurtje me de lokale stoeprand te maken.

dit stond erbij:

Stabilisator Blöcke

werden Rechts und Links Innen auf die Stabilisatorstange montiert,
- besseres Lenkverhalten

- im Slalomsport getestet

Natuurlijk ook verkop praat daarom wou ik graag even weten wie ervaring met dergelijke blokken heeft.




Serge:
deze zetten de stabi vast en hier nog 2 gegadigden :D

Arjan:
mmmm dus die zet je aan de binnenkant op je stabistang dus zeg maar tegen de chassisbalken aan als ik het goed begrijp?? Dit zou dan de oplossing van mijn probleem (verschuivende stabistang) moeten zijn?? Zo ja hiero ook een setje.

Arjan

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie