Auteur Topic: Team 86(c)  (gelezen 8213 keer)

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Team 86(c)
« Gepost op: za, 02 jan 2016, 18:28:23 »
Heren,

2016 is begonnen en het is tijd voor een paar nieuwe dingen, zo komt er nog een nieuwtje over het polo treffen en hierbij mijn uitleg over mijn nieuwe ideetje.

Team 86(c)

Zoals een aantal mensen weten hou ik me ook bezig met WKND, uitgesproken als Weekend.
WKND is een tuning evenement, een evenement waar we even terug gaan in de tijd. Er bestaat een groep waar dit nog steeds leeft, voor mij is het vooral terug in de tijd :).
WKND vind plaats in Drachten op het vliegveld en wel tegelijk met de DHRA sprint races in het eerste weekend van Juli.

Nou ben ik daar in 2015 het hele weekend aanwezig geweest en heb ik vooral mijn ogen uit gekeken op het camping terrein. Zo`n 50 auto clubs, tenten, muziek, drank, BBQ`s en veel meer. Van fanatieke tjoeners tot vrienden clubs dus een gezellig weekend houden tussen heel veel auto`s.

Tussen alle mooie en minder mooie auto`s viel mij op dat er weinig tot geen polo`s aanwezig waren, hooguit een enkele die bij een ratlook club hoorde oid.

Toen ik begon te denken of er iets dergelijks in de polo wereld bestaad was ik al gauw klaar. Dit is er namelijk niet.
Daarom kreeg ik het idee eenmalig een soort vergelijkbare club te maken... Een tjoening club met een knipoog.
Eenmalig laten zien wat de 86c is en te verschijnen op WKND met een aantal van deze auto`s... Of we nou tjoeners zijn met spoilers of waarschijnlijk juist niet en gewoon een weekend lol maken met mensen die je niet dagelijks ziet.

Uiteraard weet ik dat lang niet iedereen op dit forum er van houd maar wieweet is er toch een klein groepje die er fanatiek voor is.

Vanuit mijn bedrijf ga ik een stuk van de camping plaats sponsoren zodat het leuker word qua kosten voor de geïnteresseerden.
Ik wil dit eenmalig doen, een zogenaamde echte tuners club opzetten, wieweet gaan we er later mee door of draag ik het stokje over aan een van de fanatiekelingen.

Een logo is in de maak en een facebook is aangemaakt. Daar verschijnt binnenkort meer op.
https://www.facebook.com/Team-86-c-572083739621186/?skip_nax_wizard=true

Gr Arno

Offline Raymon

  • L86C-0190
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.501
  • Geslacht: Man
  • Raymon Gerrist
Re: Team 86(c)
« Reactie #1 Gepost op: za, 02 jan 2016, 18:33:23 »
Ik doe mee :)
Alleen wanneer is dat weekend?
Raymon 

Always be yourself unless you are Monday then be Friday

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Team 86(c)
« Reactie #2 Gepost op: za, 02 jan 2016, 18:34:06 »
Is nog niet bekend gemaakt...

















eerste weekend van juli -naughty-

Offline Raymon

  • L86C-0190
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.501
  • Geslacht: Man
  • Raymon Gerrist
Re: Team 86(c)
« Reactie #3 Gepost op: za, 02 jan 2016, 18:35:27 »
Ik hoor het wel :)
Raymon 

Always be yourself unless you are Monday then be Friday

Offline Hofstay

  • L86C-0207
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.265
  • Geslacht: Man
  • Geart Hofstee
Re: Team 86(c)
« Reactie #4 Gepost op: za, 02 jan 2016, 18:36:20 »
Is voor mij bijna een thuiswedstrijd, we waren eerst met een groep hier uit de buurt van plan om te gaan. Heb zelfs nog geflyerd en stickers uitgedeelt op locale meetings voor WKND.
Uiteindelijk haakte het grootste gedeelte van de groep af omdat het toch een ''tjoener'' meeting was, en vag rijders daar over het algemeen niet mee willen worden geassocieerd.
Daarom het gedoe voor ons maar afgeblazen helaas.

Mocht er iets geregeld worden vanuit het register hier ben ik zeker wel down -thumbsup-
Heb overgens géén zin om verplichte club-raambanners te rocken zoals bij de meesten wel nodig is.  :)

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Team 86(c)
« Reactie #5 Gepost op: za, 02 jan 2016, 18:48:50 »
Is voor mij bijna een thuiswedstrijd, we waren eerst met een groep hier uit de buurt van plan om te gaan. Heb zelfs nog geflyerd en stickers uitgedeelt op locale meetings voor WKND.
Uiteindelijk haakte het grootste gedeelte van de groep af omdat het toch een ''tjoener'' meeting was, en vag rijders daar over het algemeen niet mee willen worden geassocieerd.
Daarom het gedoe voor ons maar afgeblazen helaas.

Mocht er iets geregeld worden vanuit het register hier ben ik zeker wel down -thumbsup-
Heb overgens géén zin om verplichte club-raambanners te rocken zoals bij de meesten wel nodig is.  :)

Verplichte club onzin heb ik daar veel gehoord inderdaad.... maar nee daar hou ik helemaal niet van.
Het is gewoon eenmalig terug in de tijd, eenmalig ouwehoeren met je eigen jongens uit de polo scene.
Er komen idd club stickers .. mocht je ze willen mag je ze hebben zo niet dan niet.. geen verplichtingen vooral lol maken.

De vw scene was daar genoeg aanwezig zelfs een heel veld uit de DMPD scene. Ik hou ook niet van allerlei poespas aan de auto, die zitten er zeker wel bij maar een heel groot aantal zijn gewoon nette auto`s.

Het gaat mij er om dat de Polo scene in geen velden of wegen te bekennen is en daarom zou het leuk zijn als er in eens een clubje staat en dat meteen de gezelligste club van het hele evenement is :).
Daarna stoppen we er mee, tenzij er iemand mee door zou willen gaan.

Offline mk1-madness

  • L86C-0184
  • Non-Register lid
  • Berichten: 8.551
  • Geslacht: Man
  • Ronnie Kolk
Re: Team 86(c)
« Reactie #6 Gepost op: za, 02 jan 2016, 19:10:24 »
 -thumbsup-
Je kan de man wel uit een vw halen, maar de vw niet uit de man..

Offline Hofstay

  • L86C-0207
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.265
  • Geslacht: Man
  • Geart Hofstee
Re: Team 86(c)
« Reactie #7 Gepost op: za, 02 jan 2016, 19:11:52 »
Mooi man, ik ben wel enthousiast! -thumbsup-

Offline Paul92

  • Non-Register lid
  • Berichten: 74
  • Geslacht: Man
Re: Team 86(c)
« Reactie #8 Gepost op: za, 02 jan 2016, 19:23:25 »
Hopelijk is mijn polo dan ook klaar :)

Offline Bunkerrat

  • L86C-0200
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.425
  • Geslacht: Man
  • Jorin Elstrodt
Re: Team 86(c)
« Reactie #9 Gepost op: za, 02 jan 2016, 20:23:48 »
Of ik heb dan wel weer een andere polo erbij of de derby rijdt dan wel weer.

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Team 86(c)
« Reactie #10 Gepost op: za, 02 jan 2016, 21:44:49 »
Met een knipoog wel, verder vind ik WKND vooral marketing, waarin je vooral uniek probeert te zijn met je oorlelring, barber/hipster-look, tattoo en air onder je retedure 'project' met blow-off-valve en launch-control. Oftewel, meer een image kopen. Ziehier ook volgens mij waarom je daar in eerste instantie onze "club" niet ziet, maar voor een keertje met een knipoog lijkt het me wel leuk.
« Laatst bewerkt op: za, 02 jan 2016, 21:56:47 door Gekke Gerrit »
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline kurt

  • Non-Register lid
  • Berichten: 931
  • Geslacht: Man
  • kurt de wever
Re: Team 86(c)
« Reactie #11 Gepost op: za, 02 jan 2016, 21:53:59 »
Ik ben er bij 👍,ik weet nog niet of ik heel het weekend kan komen maar doe mijn best .ik heb hier een hoop toffe mensen leren kennen en ben blij dat Arno zich inzet om de groep bij elkaar te houden , en de Polo een beetje in de kijker te zetten ,om die reden ook ben ik zelf een Polo meeting gestart in belgie .
Zeeer goed plan 👌

Offline bobrosco

  • L86C-0208
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.116
  • Geslacht: Man
  • maikel de haan
    • customcarforum
Re: Team 86(c)
« Reactie #12 Gepost op: za, 02 jan 2016, 23:46:41 »
zou er opzich graag bij zijn. Maar het zal wel weer in het weekend voor de carbagerun zijn, en dan heb ik het druk genoeg met spullen inpakken en klaar zetten voor de run.

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Team 86(c)
« Reactie #13 Gepost op: zo, 03 jan 2016, 10:46:27 »
@ Bobrosco, dit is inderdaad het weekend voor de Garbage run.. dus word krap als je dan je laatste voorbereidingen moet doen.

@Geert, Dat is zeker waar wat je zegt. Zo zeg ik ook dat de meeste van dit forum het niet zo aantrekkelijk zullen vinden maar er is ook een groep die dat wel mooi vinden. Over air en andere dure dingen moet ik zeggen dat het wel mee viel. Er was een Belgische groep die wel aan jou omschrijvingen voldeden maar het meeste waren goedkope auto`s. Tjoeners zijn ook veel jonge jongens en die hebben het geld niet voor dure auto`s. Zo waren er veel peugeotjes 106 en meer uit die klasse.
Op een filmpje of foto`s komen dan wel vooral de overdreven dingen naar voren.
De polo zou qua klasse er heel goed tussen passen, nou ze veel van ons wat rustigere geworden waaronder ik zelf ook. Een tjoeners evenement is ook niet iets waar ik zelf gauw heen zou gaan. 1 in het jaar is zat. Toch had de sfeer van de camping en alles er omheen iets of je nou spoilers en led verlichting onder je auto hebt of niet.

@Paul, door werken dan -thumbsup-

Offline chelsea

  • Non-Register lid
  • Berichten: 161
Re: Team 86(c)
« Reactie #14 Gepost op: zo, 03 jan 2016, 14:04:58 »
Zoals ik (wellicht te snel) lees zijn er verschillende gedachtes over de groep" tuning ". Ik ben zelf echt enthousiast over mijn Polo en stop er zo langzamerhand ook best wel wat geld in.
Ik heb op de shows die ik dan bezoek helaas vaak zelf de indruk dat er veel cheap-ass tuning onder de Polo/86c liefhebbers zitten, mensen die dan een Ratt look nemen omdat ze waarschijnlijk?? de spuiter niet kunnen betalen. Zelf identificeer ik mij niet zo met deze groep, ondanks dat mijn Polo zelf nog ver van concourstaat afzit. Ik zie er naar mijn mening ook echt wel pareltjes tussen zitten maar helaas nog wat te weinig. Erg jammer van zo'n mooi model. De 86c is met onderdelen redelijk betaalbaar en zou na wat sparen en tijd toch redelijk bij te houden moeten zijn. Echt niet alle Polo's hoefen de zelfde stijl te hebben maar echt nette zie je helaas nog te weinig in de 86c scene,

Just my 2c