Auteur Topic: Nieuwe POLO Color  (gelezen 2877 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Nieuwe POLO Color
« Reactie #30 Gepost op: vr, 05 jan 2007, 00:52:42 »
Citaat
kun je die politie pet niet op het werk laten
-nana-

Wees blij met wat info van de vijand  -moon-

vijand ,echt nie .meestal als ik staande wordt gehouden ,sta je toch over auto's te lullen .jullie zijn ook mensen hoor :P
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Nieuwe POLO Color
« Reactie #31 Gepost op: vr, 05 jan 2007, 00:59:13 »
en het heet discretionaire bevoegdheid.

Bij 'onze' verbalisanten ook wel aangeduid met "vakkennis".
Kortom: je bent ooit aangenomen om een juiste inschatting te maken van een situatie, dus we mogen ook aannemen dat je kunt inschatten of het nodig/wenselijk is om te schrijven of niet... -thumbsup-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
Nieuwe POLO Color
« Reactie #32 Gepost op: vr, 05 jan 2007, 19:20:58 »
oke sorry marjolijn hierbij z'n er weer een paar broodjes aap verhalen de wereld uit geholpen!!

sorry jaap maar apk zijn de eisen die in de wet zijn vastgelegd veilig of nie (Ik werk zelf als monteur en weet zelf heel goed dat hele apk een grote grap is en dat de meeste eissen nergens opslaan!!) en ik voel me nie perse veilig in een auto met apk!!
alleen ook hier geld dat de keur meester veel volgens eigen inzicht moet bepalen en daarmee is de ene keur meester de andere nie!!

over dat mistlamp gebeuren het is voor en het knippert niet mee het gaat alleen branden als je knipperlicht aan doet of je stuur een aantal graden verdraaid. welke kant gaat branden is afhankelijk voor welke kant de knipperlicht of stuur gedraaid word.
Dit is een nieuwe item op de skoda roomster en noemen ze cornerlights. ik wou eff jou reactie omdat wij op de cursus al zijn gewaarschuwd dat sommige klanten zouden kunnen gaan klagen over politie enzo!!!

gr maikel.

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Nieuwe POLO Color
« Reactie #33 Gepost op: vr, 05 jan 2007, 19:45:06 »
Dus het is de bedoeling dat ze dat doen...
Hmmm, beetje vreemd maar wel een grappig idee.

Theoretisch: corner lights zijn niet geregeld in de wet, en daarmee dus niet toegestaan.

Ik denk dat het dezelfde kant opgaat als de running lights op motoren (zwak brandende knipperlichten). De meningen zijn erover verdeeld of het nou daadwerkelijk veiliger is, ik vind in ieder geval van niet. Diezelfde discussie kun je ook voeren over corner lights, wat is het nut en is het ook daadwerkelijk veiliger...






Leuk he, zo'n Polo Color :)
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Thomas

  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.092
  • Geslacht: Man
  • Thomas Smit
Nieuwe POLO Color
« Reactie #34 Gepost op: vr, 05 jan 2007, 20:15:11 »
Dit is een nieuwe item op de skoda roomster en noemen ze cornerlights. ik wou eff jou reactie omdat wij op de cursus al zijn gewaarschuwd dat sommige klanten zouden kunnen gaan klagen over politie enzo!!!

De auto zal natuurlijk een typegoedkeuring hebben, incl. die lampen. Dan mogen ze het dus hebben.

Zelfde verhaal als voor die zijmarkeringslampen, mag eigenlijk niet. Behalve af fabriek (Volvo oa).

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
Nieuwe POLO Color
« Reactie #35 Gepost op: vr, 05 jan 2007, 23:51:51 »
jup jij snapt uhm thomas maar ik kreeg dus op de cursus al de mededeling om bij eventuele klachten het uit te schakelen!!
om het na een jaartje of 2 weer in te schakelen in de hoop dat de politie enzo ermee ingebeurgerd zijn -dunno-

maargoe ze zijn er mee te bestellen en veiliger? Ja voor de gene die achter stuur zitten! die heeft een stuk meer licht in de bocht. (let op ok de optie van meedraaiende koplampen kunnen erbij) zodat dat ook verlicht is.

maar genoeg oftopic!!!

gr maikel.