Auteur Topic: Mogelijkheden tot verstellen van camber voorzijde  (gelezen 1183 keer)

Offline ksaandor

  • L86C-0237
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 174
  • Geslacht: Man
  • Geen polo meer :(
Mogelijkheden tot verstellen van camber voorzijde
« Gepost op: vr, 04 nov 2016, 14:50:27 »
ik heb zoekfunctie al gebruik, maar helaas nog niet echt een zaligmakend antwoord kunnen vinden withstupid

nu lag ik gisteren onder de auto om de carterplug los te draaien met t onderhoud, en nu zag ik dat ik de voorbanden aan de binnenzijde al bijna verrot heb gereden in 10k aan kilometers. Nu is dat niet zon ramp met 30 euro per band, maar ik vraag me af of er oplossingen voor zijn.

Verstelbaar toplager heb ik al aan gedacht, maar de correctie van ongv is niet echt voldoende als ik zo naar het camber kijk.
Dreieckslenker is tof, maar dat vind ik de auto niet waard.
sleufgaten lees ik veel over, maar niet hoe deze er nou uit zien. Misschien iemand een foto of een how-to?
Ik heb in het verleden al eens gezien dat de originele verstelbaar gemaakt werd,  misschien iemand die mij van wat meer informatie kan voorzien hierover?

natuurlijk moet de auto de uitlijnbank op, maar ik dacht er eerst aan om nu toch maar eerst voor te zorgen dat het camber nog enigzins te stellen is.
          [img width=185 height=62]

Offline Raymon

  • L86C-0190
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.501
  • Geslacht: Man
  • Raymon Gerrist
Re: Mogelijkheden tot verstellen van camber voorzijde
« Reactie #1 Gepost op: vr, 04 nov 2016, 15:37:34 »
Zou het eerst eens proberen met uitlijnen,  waarschijnlijk heb je uitspoor op je wielen waardoor ze aan de binnenzijde harder slijten.
Raymon 

Always be yourself unless you are Monday then be Friday