hmm.... bijzonder. ik keek net, met mijn beperkte natuurkunde achtergrond, naar die metalen platen links en rechts en bedenk me dat hier wel een logische gedachte achter zit.
Het brengt namelijk enige sterkte terug die weg is door het weghalen van een deel van het plaatwerk in het midden....
Ik vind het een leuk project. Volgens mij wel degelijk overal over nagedacht.
Beetje jammer om meteen het huidige mock up verhaal te beoordelen alsof het het eindproduct is.
Zoals aangegeven gaat in ieder geval de bodem er nog uit. Ik neem aan dat er verder ook nog flink aan gesleuteld wordt.
Dit is, zo ver ik zie en begrjip, alleen nog een 'proof of concept'.
En daar voldoet het toch prima voor?!
je begrijpt me helemaal ! Verschillende zaken zijn zeker voor verbering vatbaar, maar naar mijn idee wel ok om eens een testrit te maken.
hoe dan ook gaat hij terug helemaal uit elkaar om alles dan te schilderen en correct af te werken. Alles dadelijk definitief afwerken en schilderen kan tegenvallen wanneer je nog wat wil bij werken aan het concept. Een 2de reden is ook, hoe gaat het rijden ? nergens kon ik ergens een gelijkaardige setup vinden, als het tegenvalt ga ik zoek naar een leuk alternatief van motor. Toch?
Dat er nog veel werk aan is klopt helemaal, het is dan ook een project als ontspanning
Ik ben enig wat verwonderd dat niemand nog vroeg naar de mogelijkheid om achteruit te rijden, die vraag krijg ik anders vrijwel dadelijk :-)
Heb je meer fotos van de achterwielophanging?
Ben wel benieuwd hoe je dat verder aangepakt hebt.
ik kijk voor nog enkele fotos wanneer hij nog even op de brug staat, maar hierbij een Voorbeeld van de achteras die ik heb gebruikt als basis.
uploading pictureshierbij een minder scherpe foto reeds van als hij op zijn wielen staat.
photo uploading