Auteur Topic: Wie is Palla?  (gelezen 7793 keer)

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Wie is Palla?
« Reactie #15 Gepost op: do, 19 jan 2017, 10:59:47 »
Wiechers en dan de niet-2f versie zo te zien: ik mis de uitsparing bij 't ruitensproeiervat.
(uitsparing bij tapeindjes tbv dieselbrandstoffilterbevestiging kan ik niet goed zien vanaf foto)
Persoonlijk heb ik ook liever zonder verstelling, hoef ik me niet af te vragen wat sterker is: ronde buis of draadeind.

-------------------------------------

 -uitlachen- Hee, een 2f G40 die niet Genesis paars is -klappen-
Aangezien 80 a 90% van de originele NL'ers paars zijn, is de kans groot dat dit een import is?

Offline sonic_striker

  • L86C-0134
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.321
  • Geslacht: Man
  • Perrin van der Sluys
Re: Wie is Palla?
« Reactie #16 Gepost op: do, 19 jan 2017, 11:19:44 »
De verstelbare variant is niks slapper hoor  :)
Dat lijkt me sterk, net als wat sjon zei, draadeind of ononderbroken ronde buis....
Heb ook wel eens gehoord, weet niet of het waar is, maar dat als je de verstelbare versie niet goed monteerd/afsteld, je zelfs meer schade kan toebrengen

2 man die Wiechers zeggen? dan lijkt me dat ook. zie ook de link, die lijkt besrt wel sprekend, met sticker en alles :)

http://www.wiechers-sport.de/shop/dom-fahrwerkstreben/produkte/df-vw-polo-i-iii-g40-domstrebe-stahl-vorne-oben-detail

'85 Tizian Rot met. Polo 1.3 Coupe CL
'19 Flash Rot Polo 2.0 GTI
'11 Ford Fiesta 1.6 TDCi

Offline Palla

  • Non-Register lid
  • Berichten: 26
Re: Wie is Palla?
« Reactie #17 Gepost op: zo, 22 jan 2017, 12:14:23 »
het is inderdaad een wiechers precies die van de link die sonic_striker gepost heeft.

Artikelnummer is 511015 voor VW-Polo I-III.


Offline sonic_striker

  • L86C-0134
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.321
  • Geslacht: Man
  • Perrin van der Sluys
Re: Wie is Palla?
« Reactie #18 Gepost op: zo, 22 jan 2017, 15:27:00 »
het is inderdaad een wiechers precies die van de link die sonic_striker gepost heeft.

Artikelnummer is 511015 voor VW-Polo I-III.



 -thumbsup- -thumbsup- -thumbsup- -thumbsup-
'85 Tizian Rot met. Polo 1.3 Coupe CL
'19 Flash Rot Polo 2.0 GTI
'11 Ford Fiesta 1.6 TDCi

Offline Raymon

  • L86C-0190
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.501
  • Geslacht: Man
  • Raymon Gerrist
Re: Wie is Palla?
« Reactie #19 Gepost op: zo, 22 jan 2017, 22:44:13 »
Heb precies dezelfde alleen tegenwoordig in een ander kleurtje  :)
Raymon 

Always be yourself unless you are Monday then be Friday

Offline Palla

  • Non-Register lid
  • Berichten: 26
Re: Wie is Palla?
« Reactie #20 Gepost op: do, 02 feb 2017, 08:43:39 »
Nou gisteren avond de g40 injectoren binnen gekregen via E-bay. Blijkt er in 1 een scheurtje te zitten in het plastic.
Meteen mijn huidige injector rail eruit gehaald en zag ook dat er in 1 van de injectoren een scheurtje zit.
Ik heb het nog niet eerder gezien, maar heeft dit invloed op de werking van de injector? Er zit zegmaar een scheurtje onderin bij het gat waar de benzine ingespoten wordt.

Verder zie ik nu meteen een verschil. De injectoren die erin zaten hebben 4 gaatjes en de g40 injectoren maar 1 gaatje. Lijkt mij vrij overkill.
Heb ook weleens gehoord dat je niet zomaar injectoren met 1 gat kan vervangen voor een injector met 4 gaatjes.

Maargoed ik heb dus via e-bay eerst een losse injector gekocht met de veronderstelling dat het er 4 waren. Toen verder gekeken en een rail gevonden met 4 injectoren. Beide waren even duur :|, maar ik zou nu die losse kunnen gebruiken bij deze. Of iemand moet zeggen dat je dat kapje kan vervangen.