In principe hebben alle type 86 en 86c dezelfde motorsteunenophanging, als in: bevestigingen aan de koets zitten allemaal op dezelfde plek, vanaf 1974 t/m 1994.
Kleine verschilletjes:
-bovenste baksteun van 4 en 5 bak zijn anders qua vorm (die van de G40 is verstevigd)
-dynamo/ladersteun van de G40 zit met 4 bouten gemonteerd op 't onderblok ipv met 3 stuks en anders van vorm ivm montage G-lader.
-dynamosteun diesel is anders van vorm.
Bij de benzine Polo 6N/6N2 hangen de motoren ietsje anders: motorsteun aan zijkant dóór de distributie heen.
2 bovenste boutgaten op 't onderblok nabij dynamo/stuurbekrachtigingspomp/aircopomp komen wel overeen met
de bovenste 2 bouten van de 86/86c: dus 'onze' dynamosteun past er gewoon op, alleen even wat verzinnen voor onderste bout/-en.
En ze hebben dezelfde 085-versnellingsbakaansluiting, dus dat is uitwisselbaar.